Skravletråd Desember

Åhh. Denne betalingen tar nok minst en time mer enn planlagt. Trolig litt mer.

Mailene renner inn fortere enn jeg får dem behandlet.

Jeg kommer meg ikke hjem til middag. Vi pynter trolig juletre i morgen. Og baker. Samtidig?

Kjedelig å jobbe lange dager rett før jul[emoji13]

Andre halvdel av middagen har eldstemann beholdt. Det er det første han har beholdt i hele dag og siste runde pr nå var litt over fem. 48 timer litt etter at julen ringes inn, aå ingen sosiale treff på formiddagen for å ønske slekta og familien god jul
Så kjedelig :( god bedring!

Kjeder meg! Mannen jobbet overtid I går for å bli tidlig ferdig I dag, men den gang ei. Vi har ting å gjøre før ungene legger seg, så jo senere han blir på jobb jo mer stress blir det.

Håper dere ble ferdige[emoji849]

Stakkars Lillemann. Vel. Han er 9 år. Meb mamma lille gutt allikevel

Han begynte altså å kaste opp i tretiden i natt. Og nå kastet han nettopp opp igjen. Et halvt døgn senere. Sliten kar som sover på badegulvet. Og mamma... Hun jobber. Han sender sms om "hvor lenge er det til du kommer hjem", og svaret er "ikke på noen timer". Vondt.

Stakkars storebror[emoji20] oppkastsyken er grusom!!

Jeg (6 mnd gravid) har fått jobb! [emoji173]️
Tider og stillingsprosent skal vi bli enige om [emoji1376][emoji1376][emoji1376]

Heihei. Lenge siden nå. Er meg spyro. Men appen logger meg bare av hele tiden. Og inn på gamle kontoen min. Så nå gir jeg opp og holder meg på denne gitt [emoji14]

Har ikke vært særlig sosial her innr da i det siste. Har ikke frista rett og slett.

Alt går bra. Samme gamle da. Vondt og sliten. Har fått unna julevask, mathandel og gaveshopping.

Spesielt mye ble det i år da vi skal ha 1.dag med familie selv :)

Det gledes stort da :)

Ellers er strikkegavene også ferdige. Hurra om jeg kan si det selv :D
Håper dere får fin juletid [emoji7]

Så koselig å se deg igjen[emoji173]️ du har vært savnet!
God jul til deg og dine[emoji1]

Jadda. Betalt i dyre dommer for ikea-levering fordi vi ikke gidder kjøre så mange turer at vi får med oss alt. 22.12.17, mellom kl 09 og 15.
De skal ringe 30 min før de kommer.
Nå er klokka 15.39 - har de vært her? Nei. Har man hørt noe? Niks.
Det er fullt mulig med forsinkelser, men da er det normal folkeskikk å ringe og gi beskjed. :bored:

Argh, da hadde jeg blitt irritert!![emoji35]

Holder på med legging av Lillejenta nå, og etter det blir det pakking av de siste julegavene, og så blir det rydding, vasking og spising.
Gleder meg til å bli ferdig. Fikk skikkelig julestemning i dag. Det var mørkt ute, det snødde og vi skulle levere en julegave. Herlig :D

Jeg ønsker meg også litt snø i lufta![emoji20]

Andre halvdel av middagen har eldstemann beholdt. Det er det første han har beholdt i hele dag og siste runde pr nå var litt over fem. 48 timer litt etter at julen ringes inn, aå ingen sosiale treff på formiddagen for å ønske slekta og familien god jul

Krysser fingre for at det nå går rette veien[emoji4]

Back
Topp