Skravletråd Desember

Da har siste kakebrett kommet ut av ovnen.
Svinerullene er delt opp.
Krumkakene laget...

Og klokken er ikke 16 enda..

Hva gjør jeg nå
Kanskje begynne med middagen til i kveld :P

Heihei. Lenge siden nå. Er meg spyro. Men appen logger meg bare av hele tiden. Og inn på gamle kontoen min. Så nå gir jeg opp og holder meg på denne gitt [emoji14]

Har ikke vært særlig sosial her innr da i det siste. Har ikke frista rett og slett.

Alt går bra. Samme gamle da. Vondt og sliten. Har fått unna julevask, mathandel og gaveshopping.

Spesielt mye ble det i år da vi skal ha 1.dag med familie selv :)

Det gledes stort da :)

Ellers er strikkegavene også ferdige. Hurra om jeg kan si det selv :D
Håper dere får fin juletid [emoji7]

Jadda. Betalt i dyre dommer for ikea-levering fordi vi ikke gidder kjøre så mange turer at vi får med oss alt. 22.12.17, mellom kl 09 og 15.
De skal ringe 30 min før de kommer.
Nå er klokka 15.39 - har de vært her? Nei. Har man hørt noe? Niks.
Det er fullt mulig med forsinkelser, men da er det normal folkeskikk å ringe og gi beskjed. :bored:

Heihei. Lenge siden nå. Er meg spyro. Men appen logger meg bare av hele tiden. Og inn på gamle kontoen min. Så nå gir jeg opp og holder meg på denne gitt [emoji14]

Har ikke vært særlig sosial her innr da i det siste. Har ikke frista rett og slett.

Alt går bra. Samme gamle da. Vondt og sliten. Har fått unna julevask, mathandel og gaveshopping.

Spesielt mye ble det i år da vi skal ha 1.dag med familie selv :)

Det gledes stort da :)

Ellers er strikkegavene også ferdige. Hurra om jeg kan si det selv :D
Håper dere får fin juletid [emoji7]

Syntes det var noe kjent med navnet gitt, men klarte ikke å plassere det. Men jeg tror du har nevnt det i en skravletråd :)

Jadda. Betalt i dyre dommer for ikea-levering fordi vi ikke gidder kjøre så mange turer at vi får med oss alt. 22.12.17, mellom kl 09 og 15.
De skal ringe 30 min før de kommer.
Nå er klokka 15.39 - har de vært her? Nei. Har man hørt noe? Niks.
Det er fullt mulig med forsinkelser, men da er det normal folkeskikk å ringe og gi beskjed. :bored:

Man kommer så mye lenger om man bare tar seg av kundene sine!

Man kommer så mye lenger om man bare tar seg av kundene sine!
Ja, ikke sant. Det skal sies at dette er vel 4. Levering. 2 av de var sofaer. Dette er første gang de ikke har kommet når de skal, men å ta opp telefonen og gi beskjed tar fem sekunder.
Jeg kunne fint ventet helt til slutten av neste runde kl 22, om de bare hadde gitt beskjed.

Syntes det var noe kjent med navnet gitt, men klarte ikke å plassere det. Men jeg tror du har nevnt det i en skravletråd :)
Ja. Det er ikke første gang den kaster meg litt ut og inn gitt. Men orker ikke logge meg på hele tiden på den andre [emoji14]

Ok. Sett ferdig Stranger Things nå. Og hvor lenge må en vente da på mer? Var jo så gøy [emoji7]

Fikk gjort en hel del faktisk :D sortert og pakket inn de siste gavene, så alt er klart til utlevering:-) og fikk rydda barnerom og kjøkken og stue. Så må si jeg er fornøyd. Gjenstår å se om jeg er like effektiv i dag [emoji14]

Så flink du har vært[emoji1]

God morgen.
Mannen har dratt med Lille U, jeg har levert frøkna på SFO og eldste sover fremdeles.
Så da er det bare for meg å starte med dagens oppgaver.
Skal lage to typer "svinerull" og fedtkager.
Dersom det blir tid skal jeg også lage krumkaker.
I tillegg skal jeg pakke inn de gavene som ikke er pakket inn enda

God kveld[emoji2] kom du i mål?

Ja, ikke sant. Det skal sies at dette er vel 4. Levering. 2 av de var sofaer. Dette er første gang de ikke har kommet når de skal, men å ta opp telefonen og gi beskjed tar fem sekunder.
Jeg kunne fint ventet helt til slutten av neste runde kl 22, om de bare hadde gitt beskjed.

Hørt noe nå da?

Holder på med legging av Lillejenta nå, og etter det blir det pakking av de siste julegavene, og så blir det rydding, vasking og spising.
Gleder meg til å bli ferdig. Fikk skikkelig julestemning i dag. Det var mørkt ute, det snødde og vi skulle levere en julegave. Herlig :D

Back
Topp