Var i mål rett før kl 15:30God kveld[emoji2] kom du i mål?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var i mål rett før kl 15:30God kveld[emoji2] kom du i mål?
Nei, ingenting. Snakket med IKEA kundeservice, og han kunne ikke skjønne hva bring holder på med. Så vidt han kunne se var det ikke lastet på bil, en gang!![]()
Takk ❤Huff da[emoji20] fortsatt god bedring.
Så mye gaver?Omg. Her må gubben kjøre ned med gaver før julaften også , blir ikke plass til oss i bilen med gavene
Klem til degStakkars Lillemann. Vel. Han er 9 år. Meb mamma lille gutt allikevel
Han begynte altså å kaste opp i tretiden i natt. Og nå kastet han nettopp opp igjen. Et halvt døgn senere. Sliten kar som sover på badegulvet. Og mamma... Hun jobber. Han sender sms om "hvor lenge er det til du kommer hjem", og svaret er "ikke på noen timer". Vondt.
1 ukeKroppen din trenger tydeligvis litt fri. Lenge ferie?
Takk det sammeGod juleferie Kengu[emoji2]
Stakkars liten. Trygt å ha mamma der når man ikke er i form. God bedring til den lille fyrenStakkars Lillemann. Vel. Han er 9 år. Meb mamma lille gutt allikevel
Han begynte altså å kaste opp i tretiden i natt. Og nå kastet han nettopp opp igjen. Et halvt døgn senere. Sliten kar som sover på badegulvet. Og mamma... Hun jobber. Han sender sms om "hvor lenge er det til du kommer hjem", og svaret er "ikke på noen timer". Vondt.
Ja, men våknet alt for tidligHåper du har sovet godt[emoji1]
Skal si du har vært effektiv i dag!Da har siste kakebrett kommet ut av ovnen.
Svinerullene er delt opp.
Krumkakene laget...
Og klokken er ikke 16 enda..
Hva gjør jeg nå
Kanskje begynne med middagen til i kveld![]()
Eller bare godt planlagtSkal si du har vært effektiv i dag!
Det har jeg hattSå kjipt[emoji20] Håper du får en fin dag da[emoji4]
De skulle sjekke opp i hva som hadde skjedd, så jeg har et lite håp om at det kommer på onsdag...Her må dere få refundert penger, eller hva?
EventueltEller bare godt planlagt![]()
Det gikk strålende! Vi har fulgt vær-og trafikkmeldinger siden vi har mulighet til å kjøre ei annen (men mye lenger) rute. Vi måtte vente i 30 min så da rakk vi bleieskift og amming. Sola skinner så det var kun vinden som var utfordring mtp sikt. Nå sover lillesnupp en stein og vi har tre timer igjen![]()
God formiddag[emoji4]
Ønsker dere alle en fin dag.[emoji4]
Andre svinerull har stått i ovnen en 45 minutter.
84 småkaker er rullet ut og venter på ovnen.
Røren til krumkaker står og sveller
Ser ut som om jeg når alt i dag![]()
Hmm tro om det blir jul på hytta med familien i år da