Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ^^
Skulle ha gått for en annen smak tror jeg ^^
Holder til på Vestlandet godt ut mot fjorden [emoji1373] er veldig glad for han odelsgutten min. Vi trives godt som alt mulig bønder. Neste år skal jeg få drivhus og hønsehus. Vi har litt for mange planer [emoji28]
Den gampen kjørte ikke jeg igjen. Hu trampa med vilje etter føtter. [emoji85]
Men så lenge varte det altså.
Storebror kaster opp.
Sender jeg mellomste på planlagt juleverksted hos mine foreldre sammen med fetter og kusine og en tremenning? Tremenningen går såååå godt sammen med min eldste, og helt fint med mellomste og kjenner ikke min brors barn egentlig og kommer jo mest pga eldste.
Jeg håååååper mellomste har et snev av immunforsvar mot denne omgangssyka her, hun hadde den jo for to uker siden, men det er vel noro og det muterer så fort at hun trolig glatt kan få denne runden også.
Svigermor får derved trolig en ekstra oppgave i dag, passe eldste barnebarn. Gitt at selve omgangen er over innen da. Mellomste holdt bare på et par timer, yngste hadde lenger pauser og sov også mellom slagene, men utenom den første i bhg til lunsj var resten mellom 18 og 22
Mannen er altså på badet med ham nå, sier fra om han trenger hjelp men erfaring tilsier at står jeg opp er det ikke lenge før lillemor kommer. Hun sover absolutt best når jeg ligger like ved. Og en stor unge som forhåpentligvis treffer do, genrerer ikke like mye behov for klesvask, skifte av seng og skrubbing av gulv som når lillemor drev på.
Men så lenge varte det altså.
Storebror kaster opp.
Sender jeg mellomste på planlagt juleverksted hos mine foreldre sammen med fetter og kusine og en tremenning? Tremenningen går såååå godt sammen med min eldste, og helt fint med mellomste og kjenner ikke min brors barn egentlig og kommer jo mest pga eldste.
Jeg håååååper mellomste har et snev av immunforsvar mot denne omgangssyka her, hun hadde den jo for to uker siden, men det er vel noro og det muterer så fort at hun trolig glatt kan få denne runden også.
Svigermor får derved trolig en ekstra oppgave i dag, passe eldste barnebarn. Gitt at selve omgangen er over innen da. Mellomste holdt bare på et par timer, yngste hadde lenger pauser og sov også mellom slagene, men utenom den første i bhg til lunsj var resten mellom 18 og 22
Mannen er altså på badet med ham nå, sier fra om han trenger hjelp men erfaring tilsier at står jeg opp er det ikke lenge før lillemor kommer. Hun sover absolutt best når jeg ligger like ved. Og en stor unge som forhåpentligvis treffer do, genrerer ikke like mye behov for klesvask, skifte av seng og skrubbing av gulv som når lillemor drev på.
Pute, smokk, koseklut. Jepp, mamma er god å ha ;-)
God morgen.
Mannen har dratt med Lille U, jeg har levert frøkna på SFO og eldste sover fremdeles.
Så da er det bare for meg å starte med dagens oppgaver.
Skal lage to typer "svinerull" og fedtkager.
Dersom det blir tid skal jeg også lage krumkaker.
I tillegg skal jeg pakke inn de gavene som ikke er pakket inn enda
De heter egentlig søjydske fedtkager.Hva er fedtkaker?
De heter egentlig søjydske fedtkager.
Dansk småkaker til jul![]()
Er ikke sikker på om de ligger på nett utenom det jeg har lagt ut.Høres spennende ut. Må Google![]()
Flott og der mindre stress her også. De som skulle ha gaven til hunden kom innom med gaver til ungene så da slapp jeg ut derDet kommer jeg til
Ikke noe stress i dag![]()
Omg. Her må gubben kjøre ned med gaver før julaften også , blir ikke plass til oss i bilen med gavene
Å lunsj, ja..Sitter på sofaen med Lillejenta. Jeg er sulten, men kan ikke legge ned lille. Vil ikke ha en gjentakelse av I går.
Neida 7 min med bil til foreldrene hansOi, det var mange gaver. Er det langt å kjøre?
Effektiv og flinkAndre svinerull har stått i ovnen en 45 minutter.
84 småkaker er rullet ut og venter på ovnen.
Røren til krumkaker står og sveller
Ser ut som om jeg når alt i dag![]()
Å lunsj, ja..
Det har jeg helt glemt