Krysser fingre for at dere får bort lukten[emoji4]
Marsipan er snadder![emoji1]
Ja
Hadde jeg hatt mer energi hadde jeg hatt I appelsinskall og saft. Det er godt det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for at dere får bort lukten[emoji4]
Marsipan er snadder![emoji1]
Nei. Altså, noen ting finner jeg ved å spørre min mann hvor han ville lagt det om det ikke var der det bor, for han kjenner sin mors tanker av og til. Men andre ting... Nei.Sånn er min mor og. Men spør jeg henne hvor hun har lagt diverse ting så har hun selvfølgelig ikke sett noe til det...![]()
Nei. Altså, noen ting finner jeg ved å spørre min mann hvor han ville lagt det om det ikke var der det bor, for han kjenner sin mors tanker av og til. Men andre ting... Nei.
Og å be om at slik eller sånn funker ikke, hun er hjelpsom og med god vilje. Men hører bare på det hun vil, og resten overhøres glatt og "gjorde bare sånn for..." ja, hva skal jeg svare da?
Hun ringer og spørr om han trenger hvit skjorte. Nei svarer jeg. Han trenger sånne litt tykke genser, sånn collegenser. Ikke sånn tynn langermet tskjorte, men litt varmere.
Hva han får til jul vet jeg ikke. I forsinket bursdag fikk han i alle fall hvit skjorte str 10 år (han bruker 128, men vokser nå i den om noen år) og en tynn genser. Og en pysj.
Jaja. Han elsket den genseren, pokemon. Og skjorta vokser han i om noen år.
Og kjøkkenet er sikkert renere, bare enda mer kaotisk og trolig også spisebordet, når vi kommer hjem i morgen. Bare hun ikkr begynner å bake. Det vil jeg gjøre selv.
Hehe, hurra for odelsgutt![emoji1] hvor har dere gård??
Au, au....jeg sier jo at hest er farlig!![emoji31][emoji85]
Jepp. Men så får en jo bare være takknemlig for ar de vilJa hva skal man si? De mener det så vel, men hadde det skadet å faktisk lytte? Jaja![]()
Uff, håper det går raskt over og at resten slipper å bli smittet!Men så lenge varte det altså.
Storebror kaster opp.
Sender jeg mellomste på planlagt juleverksted hos mine foreldre sammen med fetter og kusine og en tremenning? Tremenningen går såååå godt sammen med min eldste, og helt fint med mellomste og kjenner ikke min brors barn egentlig og kommer jo mest pga eldste.
Jeg håååååper mellomste har et snev av immunforsvar mot denne omgangssyka her, hun hadde den jo for to uker siden, men det er vel noro og det muterer så fort at hun trolig glatt kan få denne runden også.
Svigermor får derved trolig en ekstra oppgave i dag, passe eldste barnebarn. Gitt at selve omgangen er over innen da. Eldste holdt bare på et par timer, mellomste hadde lenger pauser og sov også mellom slagene, men utenom den første i bhg til lunsj var resten mellom 18 og 22
Mannen er altså på badet med ham nå, sier fra om han trenger hjelp men erfaring tilsier at står jeg opp er det ikke lenge før lillemor kommer. Hun sover absolutt best når jeg ligger like ved. Og en stor unge som forhåpentligvis treffer do, genrerer ikke like mye behov for klesvask, skifte av seng og skrubbing av gulv som når lillemor drev på.
Håper det.Uff, håper det går raskt over og at resten slipper å bli smittet!
God tur videreOver halvveis til svigermor - begge ungene sovnet etter rask pit stop med bleiebytt.
Og det snør![]()
Pute, smokk, koseklut. Jepp, mamma er god å ha ;-)Jeg lurer på hva Lillejenta prøver å oppnå når hun suger seg fast i puppen og drar hodet vekk mens hun på en måte vrir litt på den. Det kjennes litt ut som at hun vil dra med seg puppen når hun snur hodet til den andre siden, slik at hun får den som både pute og smokk.
Nei, ser den. Skulle hatt mulighet til å klone oss selv; ene som rydder og baker, den andre som underholder barnHåper det.
Men når søren skal jeg få bakt kaker og laget snop til jul, uten å bake med innlagt noro, liksom? Han får ikke hjelpe til å pynte pepperkakehus/pepperkaker, bake eller lage noe godt de neste 48+ timene. Har pyntet hus på julaften før vi, delvis planlagt sånn da, men jeg skulle helst hatt litt større utvalg enn en boks pepperkaker og nesten oppspiste julemenn.... Men jeg kan ikke begynne å bake julaften, der går grensa!
Takker og bukker. Kommet oss forbi Dombås - hvite veier og fint føre. Bare synd det er meldt varmt og regn i morgen :/God tur videre
Hvilken retning kjører dere og hvor langt har dere igjen?Takker og bukker. Kommet oss forbi Dombås - hvite veier og fint føre. Bare synd det er meldt varmt og regn i morgen :/
Ønsker meg hvit jul...
Kloning er ikke nødvendig, jeg har mann og svigermor. Og nettbrett.Nei, ser den. Skulle hatt mulighet til å klone oss selv; ene som rydder og baker, den andre som underholder barn![]()
Våknet alt for tidligSov godt[emoji4]
Håper minstejenta sover søtt nå[emoji2]
Det er han altså slett ikke....Håper han er bra i morgen ja