Skravletråd Desember

Hin her har bitt siden hun var 3 mnd, men sist sa jeg såpass kraftig i fra at jeg tror hun tok tegninga. Hun har iallefall ikke gjort det siden! Og jeg håper ikke hun begynner igjen, hun et bare 5 mnd så vi skal forhåpentligvis amme lenge enda

Hehe, bra hun hører etter :D Å bli bitt er vondt!

Hehe, bra hun hører etter :D Å bli bitt er vondt!
Ja det er helt grusomt! De gommene er overraskende harde. Sist hun beit så skvatt jeg så voldsomt at jeg hoppa til og hylte. Hun ble skremt stakkars, men det kan se ut som det var det som skulle til:p

Hjemme igjen.

Dro på jobb litt før 7 , kom hjem litt over halv fire å dro igjen 16 å kom hjem nå...

Ja det er helt grusomt! De gommene er overraskende harde. Sist hun beit så skvatt jeg så voldsomt at jeg hoppa til og hylte. Hun ble skremt stakkars, men det kan se ut som det var det som skulle til:p

Haha, skjedde her og med eldste. Fælt for ungen, men det var jo ikke akkurat med vilje da ^^

God natt alle sammen :)

Godt å få litt avlastning og hjelp i huset da[emoji1]
God bedring til storebror[emoji4]
Ja. Hun sier hun vil rydde/vaske kjøkkenet i morgen mens vi er på jobb. Det medfører erfaringsvis at noen ting finner jeg ikke igjen før til påske. Og et bord eller en benk jeg har ryddet blir full av alt mulig. Man benken blir ren, og det trengs. Jeg får rydde det etter at jeg kommer hjem, da skal jeg bare helst renske stua, pynte den og treet. Lørdag må vi få bakt litt mer julekaker samt sjokoladekake til bursdagen nemlig.

Ja. Hun sier hun vil rydde/vaske kjøkkenet i morgen mens vi er på jobb. Det medfører erfaringsvis at noen ting finner jeg ikke igjen før til påske. Og et bord eller en benk jeg har ryddet blir full av alt mulig. Man benken blir ren, og det trengs. Jeg får rydde det etter at jeg kommer hjem, da skal jeg bare helst renske stua, pynte den og treet. Lørdag må vi få bakt litt mer julekaker samt sjokoladekake til bursdagen nemlig.

Sånn er min mor og. Men spør jeg henne hvor hun har lagt diverse ting så har hun selvfølgelig ikke sett noe til det... :rolleyes:

Jeg følte at jeg var på vei til å bli frisk, siden de smakte så sterkt medisin. Er det repsils som har en med sitron tro? Jeg liker ikke den! Det føltes som at seigmannen prøvde å skremme vekk sykdom!

Haha[emoji28] du får putte de i medisinskapet!

Sendte mannen ned i kjelleren, siden han ahr så dårlig luktesans. Han kjente lukten gitt... Det gjorde jeg og da jeg kom ut av soverommet, 2 etasjer opp. Ouch.... Jaja. Får håpe det går over. Fryseren var ikke ødelagt likevel, den var skrudd av :eek:
Noen må ha kommet borti knappen eller noe.

Jeg smakte på seigmann... Æsj.... Men sikkert godt for dem som liker bringebær. Og gele. Jeg liker ingen av delene ^^
Mannen sier han liker dem. Jeg liker bedre marsipanen jeg har ved siden av meg :D

Krysser fingre for at dere får bort lukten[emoji4]
Marsipan er snadder![emoji1]

Drømmen har blitt oppfylt ja, takket være odelsgutten jeg fant meg [emoji87] store tenner har de, og store høver [emoji28] var på Bjerke i Oslo for 2 måneder siden og fikk en stor gamp på foten min, den var så hoven at jeg endte opp med å trene hest i sokkelesten den første dagen og Crocs neste dag [emoji23]

Hehe, hurra for odelsgutt![emoji1] hvor har dere gård??
Au, au....jeg sier jo at hest er farlig!![emoji31][emoji85]

Back
Topp