Skravletråd Desember

Se de søte kakeboksene jeg fikk tak i [emoji4]
00c83d164d0825164b5fcaa5e1508d93.jpg

Det har jeg også.
Er listen din lang?
Levere en vinflaske og julekort, legge julekort i nabo sin postkasse, levere gave til en hund, legge alt av gaver i svære poser så det står klart til julaften og bare settes i bilen , kjøpe og sette inn i ny lyspære stue, montere medisinskap, vaske klær, lage tortillalefser og tacosaus . Der?

Levere en vinflaske og julekort, legge julekort i nabo sin postkasse, levere gave til en hund, legge alt av gaver i svære poser så det står klart til julaften og bare settes i bilen , kjøpe og sette inn i ny lyspære stue, montere medisinskap, vaske klær, lage tortillalefser og tacosaus . Der?
Lage to svineruller, en med sopp, estragon og persille (i ovnen nå), og en med timian og fetaost.
Bake fedtkager, og dersom jeg får tid, krumkaker.
Pakke inn de siste gavene
Hente frøkna og ei venninne rundt kl 14

Nettbrett er ganske så praktisk sånn ja :)

Og absolutt ja til smittefri kaker. Tror ikke Noro-bakst ville slått an

Ikke helt. Men jeg planlegger håndsprit, kjøkkenforbud for barn og bake der i morgen.

Ja. Hun sier hun vil rydde/vaske kjøkkenet i morgen mens vi er på jobb. Det medfører erfaringsvis at noen ting finner jeg ikke igjen før til påske. Og et bord eller en benk jeg har ryddet blir full av alt mulig. Man benken blir ren, og det trengs. Jeg får rydde det etter at jeg kommer hjem, da skal jeg bare helst renske stua, pynte den og treet. Lørdag må vi få bakt litt mer julekaker samt sjokoladekake til bursdagen nemlig.

Kjenner til den at ting blir borte[emoji23]
Men bra hun tar i et tak!

Baby i bilen er straks noe annet ja[emoji173]️
Det gikk strålende! Vi har fulgt vær-og trafikkmeldinger siden vi har mulighet til å kjøre ei annen (men mye lenger) rute. Vi måtte vente i 30 min så da rakk vi bleieskift og amming. Sola skinner så det var kun vinden som var utfordring mtp sikt. Nå sover lillesnupp en stein og vi har tre timer igjen:happy:

Back
Topp