Majaflyfly
Glad i forumet
Hvordan går det med deg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går bra her! Jeg er enten 7+1 eller 7+4 i dag.Hvordan går det med deg ?
Tusen takk!Hyggelig lesning, gratulerer [emoji173]️
Det går bra her! Jeg er enten 7+1 eller 7+4 i dag.
Symptomene er litt opp og ned. Luktesansen har blitt bedre, litt ømme pupper, tisser oftere, av og til litt kvalm, trøtt om kvelden.
Nå er det bare 10 dager til TUL. Det er jeg utrolig spent på.
Hvordan går det med deg?
Takk for det!Så bra det går fint med dere! Går fint her også.
Ellers må du ha lykke til på TUL om 9 dager til.
Lykke til! Blir spennende å se den lille på TULMandag skal jeg til endokrinologen og sjekke stoffskiftet slik at det blir riktig dosering. Tirsdag blir det TUL. Det blir spennende å få se lille mini. Håper denne sitter helt i mål [emoji1][emoji178]
Lykke til i morgen og på TUL!I morgen skal jeg til endokrinologen. Da blir det sikkert endring av medisindosa mi.
Tirsdag blir det TUL. Det gruer jeg meg til. Opplevelsen i januar var ikkeno bra, og den følelsen sitter fortsatt i. Jeg håper virkelig at det er liv i minien vår!
Takk! Jeg er utrolig spent..Lykke til i morgen og på TUL!
Det gikk veldig bra! Han var veldig fornøyd med prøvene mine. De skal være under 2, og de var på 1.4. Han skal følge meg opp hver fjerde uke.Hvordan gikk det idag hos endokrinologen ?
Det gikk veldig bra! Han var veldig fornøyd med prøvene mine. De skal være under 2, og de var på 1.4. Han skal følge meg opp hver fjerde uke.
Takk! Jeg gikk dit uten noen som helst forhåpning.Sender deg en god klem [emoji813]red

Takk!En god klem fra meg også [emoji813]red