Prøve på førstemann

Hvordan går det med deg ?
Det går bra her! Jeg er enten 7+1 eller 7+4 i dag.
Symptomene er litt opp og ned. Luktesansen har blitt bedre, litt ømme pupper, tisser oftere, av og til litt kvalm, trøtt om kvelden.
Nå er det bare 10 dager til TUL. Det er jeg utrolig spent på.
Hvordan går det med deg?

Det går bra her! Jeg er enten 7+1 eller 7+4 i dag.
Symptomene er litt opp og ned. Luktesansen har blitt bedre, litt ømme pupper, tisser oftere, av og til litt kvalm, trøtt om kvelden.
Nå er det bare 10 dager til TUL. Det er jeg utrolig spent på.
Hvordan går det med deg?

Så bra det går fint med dere! Går fint her også.

Ellers må du ha lykke til på TUL om 9 dager til.

Mandag skal jeg til endokrinologen og sjekke stoffskiftet slik at det blir riktig dosering. Tirsdag blir det TUL. Det blir spennende å få se lille mini. Håper denne sitter helt i mål [emoji1][emoji178]

Mandag skal jeg til endokrinologen og sjekke stoffskiftet slik at det blir riktig dosering. Tirsdag blir det TUL. Det blir spennende å få se lille mini. Håper denne sitter helt i mål [emoji1][emoji178]
Lykke til! Blir spennende å se den lille på TUL ❤️

I morgen skal jeg til endokrinologen. Da blir det sikkert endring av medisindosa mi.

Tirsdag blir det TUL. Det gruer jeg meg til. Opplevelsen i januar var ikkeno bra, og den følelsen sitter fortsatt i. Jeg håper virkelig at det er liv i minien vår!

I morgen skal jeg til endokrinologen. Da blir det sikkert endring av medisindosa mi.

Tirsdag blir det TUL. Det gruer jeg meg til. Opplevelsen i januar var ikkeno bra, og den følelsen sitter fortsatt i. Jeg håper virkelig at det er liv i minien vår!
Lykke til i morgen og på TUL!

Det gikk ikke så bra på TUL.
De fant plommesekken og et embryo som tilsvarer uke 5. Jeg måtte ta hcg-prøve i dag og torsdag. Hvis stigningen er unormal, blir det ny abort.

Sender deg en god klem :Heartred

Back
Topp