Miniknøttet
Gift med forumet
Hva er vond lesning? Jeg er fortsatt gravid etter at jeg oppdaget det for en uke siden..Så utrolig vondt lesning :-( fikk kjempe vondt av deg! Ønsker deg all lykke til videre [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji847]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er vond lesning? Jeg er fortsatt gravid etter at jeg oppdaget det for en uke siden..Så utrolig vondt lesning :-( fikk kjempe vondt av deg! Ønsker deg all lykke til videre [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji847]
Tusen takk [emoji4]Leste litt gjennom tråden! Hurra for deg!!!!!! Sender alle de beste ønskestankene jeg har!
Hva er vond lesning? Jeg er fortsatt gravid etter at jeg oppdaget det for en uke siden..
Takk!Jeg svarte på dagboken din.. er ny her innevar jo ikke meningen at det skulle havne i denne posten da :s
Krysser fingrene for deg veien videre [emoji173]️[emoji173]️
Takk[emoji4]Lykke til!
I dag var jeg hos fastlegen. Helsekortet og henvisninger ble ordnet. I tillegg tok han en UL. Der var det ikke mye som syntes. Ikke så rart når jeg bare er i uke 5. UL ble tatt utvendig og.
Ja, det er deilig [emoji4]Ååh så herlig! Det må være så deilig å få det helsekortet!![]()
Tusen takk!Gratulerer så masse!!!
Tusen takk! Jeg grugleder meg!Lykke til på tul, blir spennende.
Det skjønner jeg. Håper at du ser en liten spire med et bankende hjerteTusen takk! Jeg grugleder meg!
Det håper jeg også! Kanskje det går opp for meg da [emoji16]Det skjønner jeg. Håper at du ser en liten spire med et bankende hjerte [emoji173]️
Det gjør nok det kan jeg tenke meg. Blir mer virkeligDet håper jeg også! Kanskje det går opp for meg da [emoji16]
Ja, det blir det jammen [emoji4]Det gjør nok det kan jeg tenke meg. Blir mer virkelig![]()