Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Så godt å høre at det går rett vei!Det var kanskje greit at du ikke visste hvor kort den var, ja
Det er tydelig forskjell på magen bare på noen uker, jaSåå fin du er!
![]()
Ja, hadde jeg visst det hadde jeg daua av frykt! Syns 2,5cm var skummelt nok [emoji85]
Så gøy at du ser forskjellen på magen! Selv har jeg blitt så vant til den at jeg syns den ser ganske lik ut hele tida. Men sammenlikner jeg bilder så er det litt forskjell ja [emoji5]

kjipt med totalis, men heldigvis kan et keisersnitt gjøres da, om en ser på det slik.. bedre at de to har det bra i magen din, enn at du risikerer noe. Har du fått beskjed om å være forsiktig med løft og hopping og hvile mest mulig ? Mtp placenta totalis mener jeg ? Sjekker de blodgjennomstrømmingen også ? Spør fordi jeg er nysgjerrig, har kun hatt normale fødsler, feks vakuum,tang,vannfødsler til nå når jeg jobber på sykehuset
Og at du har hatt dyktige leger etter det. så bra de har målt gjennomstrømming hver gang. Høres ut som om du blir godt ivaretatt
helt enig med deg,i at vi bor i et så godt land, med så mange muligheter for å redde babyene og ikke minst mor. Tror vi hadde blitt sjokkert av å vært i et annet land,feks U-land.
jeg kjenner jeg blir ydmyk! Jeg har jobbet på kvinne og barneklinikken,men går bare ekstra Nå,siden jeg startet som leder i en annen jobb .(slipper turnus livet.. og etter 12 år i turnus kjente jeg det var best for meg og for min familie. Ikke minst økonomisk gevinst) fikk tilbud om jobb på fødeavdelingen i sommer, og ville gjerne si Ja, pga spennende arbeid men må nok holde meg til ekstravakter,da tilpasser jeg det etter behov.