Bubblys dagbok - dobbel glede

Takk! [emoji847][emoji92]
Og du da Poppi!! Du har blitt mamma!! [emoji3][emoji176] Håper alt står bra til med både deg og den lille [emoji8]
Alt bra her, uvirkelig altså! Et nytt liv og en ny hverdag har begynt [emoji7] gleder meg til du blir mamma til to [emoji173]
 
Så flotte klær :) Hvor har du kjøpt de ulldressene? Det mangler jeg til snuppa her :)

Takk! Veldig fornøyd med dem! Og i dag kjøpte vi mer! [emoji87]
Tenker du på de rosa ullpysjene på raden etter luene?
De er kjøpt på babyshop [emoji5]

Tror det er den her:
85c4094d07c6dc0aac2bf9a4c3f5ede3.png
 
Alt bra her, uvirkelig altså! Et nytt liv og en ny hverdag har begynt [emoji7] gleder meg til du blir mamma til to [emoji173]

Skjønner det føles uvirkelig! [emoji1] Men sååå fantastisk!!' Jeg gleder meg også! [emoji3][emoji176]
 
Takk! Veldig fornøyd med dem! Og i dag kjøpte vi mer! [emoji87]
Tenker du på de rosa ullpysjene på raden etter luene?
De er kjøpt på babyshop [emoji5]

Tror det er den her:
85c4094d07c6dc0aac2bf9a4c3f5ede3.png

Tenkte egentlig på den rosa og brune nærmest den blå stripete bodyen :)
 
Så koselig å lese dagboka di! Gratulerer så mye med to jenter ❤️ Håper de holder seg inne så lenge som mulig :)
 
Tenkte egentlig på den rosa og brune nærmest den blå stripete bodyen :)

Da er det nok disse du mener [emoji5] Ulljakkene. De er kjøpt på name-it, men ganske sikker på at de hadde samme i hel ulldress [emoji3] De er suuupermyke (fargene på dette bildet er litt missvisende).
d28967e3555cdfe8d0d2d11320b64f58.jpg
 
Så koselig å lese dagboka di! Gratulerer så mye med to jenter [emoji173]️ Håper de holder seg inne så lenge som mulig :)

Tusen takk Aoede! [emoji5] så hyggelig at du vil lese dagboka mi [emoji847]
Kniper igjen og håper de holder seg der til uke 37. Da skal jeg være fornøyd [emoji5][emoji92]
 
Bare legger igjen en liten oppmerksomhet ❤️ Fine ting du har handlet og fin mage :) Nyt de siste ukene
 
Bare legger igjen en liten oppmerksomhet [emoji173]️ Fine ting du har handlet og fin mage :) Nyt de siste ukene

Tusen takk søte Victoria! [emoji8][emoji176]
Jeg nyter og nyter [emoji847][emoji92]
 
Da er det nok disse du mener [emoji5] Ulljakkene. De er kjøpt på name-it, men ganske sikker på at de hadde samme i hel ulldress [emoji3] De er suuupermyke (fargene på dette bildet er litt missvisende).
d28967e3555cdfe8d0d2d11320b64f58.jpg
Er det jakker, de var kjempefine :) alt tøyet var fint
Må få kjøpt ulltøy til snuppa her og :)
 
Er det jakker, de var kjempefine :) alt tøyet var fint
Må få kjøpt ulltøy til snuppa her og :)

Ja de var jakker [emoji5] De var så skjønne at jeg ikke klarte la være å kjøpe dem.
Du får ta en runde og se hva du finner i butikkene [emoji6]
 
Last edited:
Tusen takk! Da bestilte jeg en ulldress til mini :)

Tror ikke du kommer til å angre på den! [emoji3] Utrolig myk ull syns jeg. Burde jo egentlig kjøpt dressen selv, men vet vi får en del hjemmestrikka av svigermor [emoji5]
 
Skjønner det føles uvirkelig! [emoji1] Men sååå fantastisk!!' Jeg gleder meg også! [emoji3][emoji176]
Fantastisk at det kunne være en liten miniperson inni der [emoji7] og så frisk og fin også [emoji173]
 
Hihi! [emoji1] Tenk at man skal kose seg sånn med å vaske klær a!!! [emoji847][emoji176][emoji92]

Og takk for link til den nettbutikken! Der var det jo mye fint! [emoji7]
Aldri sett nettbutikken før, jeg søkte bare på Google for å finne ut om det fantes dress av de genserne dine, så det var bare ment som et eksempel for å vise at de finnes. [emoji16] Siden jeg var enig i at det var et veldig fint mønster og pene farger. [emoji4] Fort gjort at pengene forsvinner når man sjekker nettbutikker. [emoji85]
 
Tror jeg har bommet på en dag også [emoji28]
Ifølge mine beregninger er jeg 27+1 i dag-fredag (uttak/befruktning var jo på en torsdag). Men jordmor og legen osv mener jeg er 27+2 i dag, når termin er 16. desember... [emoji849] Ikke vet jeg, men nå er jeg så vant til å regne torsdag som ny uke, så nekter å bytte [emoji28]

Dette har skjedd med meg også. Tipper det har noe med den kunstige befruktningen å gjøre. Rart!
 
Har lest gjennom beregningene dine nå, men skjønner ingenting. Du vet jo når befruktningen skjedde, så hvorfor skal du plutselig begynne å telle ny uke en dag tidligere? *forvirret*
 
Back
Topp