28+0 i dag! [emoji847][emoji92] (rettet fra 27+6).
Endelig i tredje trimester! [emoji16] Tenk det a!!! Jeg er så lykkelig over å ha kommet så langt. Barna er levedyktige om de blir født nå, men de skal vokse og bli sterke inni der i mange uker til. Jeg kjenner så mye bevegelse nå, og i går kunne jeg kjenne en tydelig kroppsdel uten at den forsvant slik de gjør så fort når det er sporadiske spark. Jeg kjenner stadig på bevegelsene og kan ikke annet enn å smile for meg selv [emoji5]
I morgen skal vi på ny ultralyd for å hilse på jentene. Gleder meg veldig siden det er 5 uker siden sist! Sambo skal være med, og jeg skal spørre med store Bambi-øyne om de vil switche til 3D bilder. Håper så inderlig de vil gjøre det for oss [emoji1374]
Fredag skal jeg til en lenge etterlengtet frisørtime og lørdag skal jeg muligens treffe andre desember-damer herfra før jeg skal i bursdag til min kusine. Mandag blir det time hos manuellterapaut pga ryggen og bekkenet. Spent på om hun kan hjelpe meg. Puh! [emoji28] Det har plutselig tatt seg opp med å fylle dagene. Deilig å føle seg såppas at jeg orker gjøre litt ting.
I dag har jeg redd opp den ene senga til de små og lagt klar prematurklærne vi skal ha med på sykehuset. Har også blitt ferdig med å vaske alle babyklærne og lagt i skuffer på barnerommet. Shit dette begynner å bli virkelig!! [emoji3][emoji176][emoji92] Livet smiler!