Bubblys dagbok - dobbel glede

Gratulerer så mye med å tre inn i tredje trimester! Så fantastisk at du også endelig får oppleve dette [emoji173]️ Gleder meg til oppdatering om UL i morgen, og såå koselig med babyforberedelser [emoji7][emoji173]️
 
28+0 i dag! [emoji847][emoji92] (rettet fra 27+6).

Endelig i tredje trimester! [emoji16] Tenk det a!!! Jeg er så lykkelig over å ha kommet så langt. Barna er levedyktige om de blir født nå, men de skal vokse og bli sterke inni der i mange uker til. Jeg kjenner så mye bevegelse nå, og i går kunne jeg kjenne en tydelig kroppsdel uten at den forsvant slik de gjør så fort når det er sporadiske spark. Jeg kjenner stadig på bevegelsene og kan ikke annet enn å smile for meg selv [emoji5]
I morgen skal vi på ny ultralyd for å hilse på jentene. Gleder meg veldig siden det er 5 uker siden sist! Sambo skal være med, og jeg skal spørre med store Bambi-øyne om de vil switche til 3D bilder. Håper så inderlig de vil gjøre det for oss [emoji1374]
Fredag skal jeg til en lenge etterlengtet frisørtime og lørdag skal jeg muligens treffe andre desember-damer herfra før jeg skal i bursdag til min kusine. Mandag blir det time hos manuellterapaut pga ryggen og bekkenet. Spent på om hun kan hjelpe meg. Puh! [emoji28] Det har plutselig tatt seg opp med å fylle dagene. Deilig å føle seg såppas at jeg orker gjøre litt ting.
I dag har jeg redd opp den ene senga til de små og lagt klar prematurklærne vi skal ha med på sykehuset. Har også blitt ferdig med å vaske alle babyklærne og lagt i skuffer på barnerommet. Shit dette begynner å bli virkelig!! [emoji3][emoji176][emoji92] Livet smiler!
394016606ba28fc29ca87f6e7018ded1.jpg

Gratulerer med 28 uker, snart tatt meg igjen du [emoji16] Så fin seng, nydelig sengetøy [emoji173]️[emoji173]️
 
2 mnd går kjapt nå[emoji173][emoji173][emoji173] Snart er de her, og du kan kose og nyte de på utsida[emoji7]

Gleder meg sånn helt villt til å kose med dem på utsiden [emoji847] og da tror jeg det blir litt mer virkelig og koselig for sambo også, for han er ikke så intenst opptatt av dem som meg enda [emoji28] Kanskje ikke så rart når han ikke har dem i magen selv.
Gleder meg veldig, men forbereder meg også på total kaos [emoji1]
 
Åh, så koselig! Vi har samme dynetrekk :)

Og så gøy med UL :D Håper dere får en liten titt i 3D :)

Takk! Det var vel på din dagbok jeg så det dynetrekket og bare MÅTTE ha det samme [emoji1] Det er så nydelig.
Må vente helt til kl 14 før vi får hilst på jentene, men det er jo i dag [emoji847] så nå nærmer det seg!
 
Haha ja ser at de kriteriene rammer GANSKE mange!! havner faktisk ikke innunder selv så da slipper jeg å bli traumatisert igjen [emoji51]

Koselig update fra deg, og så koselig med bilde av seng og klær [emoji179]

Så heldig du er som slipper den testen! [emoji3] Det er nok av andre 'fæle' ting vi må gjennom i svangerskapet og fødsel [emoji15]
 
Gratulerer så mye med å tre inn i tredje trimester! Så fantastisk at du også endelig får oppleve dette [emoji173]️ Gleder meg til oppdatering om UL i morgen, og såå koselig med babyforberedelser [emoji7][emoji173]️

Tuuusen takk Enkefalos!
Ja tenk at vi er så heldige! [emoji5] Jeg blir så glad hver gang noen fra assistert blir gravide og får surfe gjennom svangerskapet og oppleve lykken [emoji176] Oppdatering kommer i ettermiddag [emoji6]
Håper alt står bra til med dere og den lille? [emoji5]
 
Gratulerer med 28 uker, snart tatt meg igjen du [emoji16] Så fin seng, nydelig sengetøy [emoji173]️[emoji173]️

Haha! Blir kanskje vanskelig å ta igjen, men ja [emoji38] Føler tiden går fortere og fortere! Var jo nettopp i uke 23.
 
Takk! Det var vel på din dagbok jeg så det dynetrekket og bare MÅTTE ha det samme [emoji1] Det er så nydelig.
Må vente helt til kl 14 før vi får hilst på jentene, men det er jo i dag [emoji847] så nå nærmer det seg!

Ja, det er kjempesøtt! :D Har du likt til begge? :)

Gleder meg til å se bildene (hvis vi får) :D
 
Åh fy søren så koselig rom:) Nå skal jeg også dulle litt på rommet, du inspirerer meg. :angelic: masse lykke til idag, det blir nok veldig stas å hilse på jentene deres! Tenk Det da, 3 trimester og vi ufrivillige barnløse tar ikke lett på det... :rolleyes: hipp hurra!!
 
Ja, det er kjempesøtt! :D Har du likt til begge? :)

Gleder meg til å se bildene (hvis vi får) :D

Ja, likt til begge [emoji5] Men så kjøpte vi 5 sett til begge og da [emoji23] Så 10 sett tilsammen!
Altså 2 sett til hver i nyfødt størrelse og 3 sett til hver i småbarnstørrelse. Sånn er det når det er tilbud [emoji6]
Hvis jeg får bilder så skal jeg absolutt dele! [emoji847]
 
Åh fy søren så koselig rom:) Nå skal jeg også dulle litt på rommet, du inspirerer meg. :angelic: masse lykke til idag, det blir nok veldig stas å hilse på jentene deres! Tenk Det da, 3 trimester og vi ufrivillige barnløse tar ikke lett på det... :rolleyes: hipp hurra!!

Glad jeg kan være til inspirasjon [emoji3] Resten av rommet er ikke så klart da, derfor bildet var så nærme senga [emoji38] Det er superkos å dulle på rommet og gjøre klart altså! Helt magisk egentlig! Spesielt for oss fra assistert som du sier. Det er liksom så uvirkelig at man må klype seg i armen (eller se ned på den store babymagen [emoji6]).
 
Ja, likt til begge [emoji5] Men så kjøpte vi 5 sett til begge og da [emoji23] Så 10 sett tilsammen!
Altså 2 sett til hver i nyfødt størrelse og 3 sett til hver i småbarnstørrelse. Sånn er det når det er tilbud [emoji6]
Hvis jeg får bilder så skal jeg absolutt dele! [emoji847]

Ja, 2 sett i nyfødt-størrelse er lurt, det har vi kjøpt også :) Og helt klart greit å tenke litt fremover og kjøpe mens det er salg, ja, spesielt når man har to :)

Du får spørre om du kan ta med mobilen om du ikke får :D
 
Tuuusen takk Enkefalos!
Ja tenk at vi er så heldige! [emoji5] Jeg blir så glad hver gang noen fra assistert blir gravide og får surfe gjennom svangerskapet og oppleve lykken [emoji176] Oppdatering kommer i ettermiddag [emoji6]
Håper alt står bra til med dere og den lille? [emoji5]
Enig! Det er noe ekstra når de på assistert endelig får det til. Og nå er det så moro at det er så mange :D Unner alle det SÅ! Gleder meg til oppdatering senere i dag [emoji173]️

Alt står kjempebra til her. Koser meg enormt med å være hjemme med verdens fineste lille tass [emoji7]
 
Ja, 2 sett i nyfødt-størrelse er lurt, det har vi kjøpt også :) Og helt klart greit å tenke litt fremover og kjøpe mens det er salg, ja, spesielt når man har to :)

Du får spørre om du kan ta med mobilen om du ikke får :D

Har spurt tidligere om å bruke mobilen, men det er ikke lov på ahus [emoji37] Henger plakater overalt også at man ikke skal bruke kamera [emoji849] Så da må vi nok få utskrifter og betale for det. Men betaler gledelig jeg altså.
 
Enig! Det er noe ekstra når de på assistert endelig får det til. Og nå er det så moro at det er så mange :D Unner alle det SÅ! Gleder meg til oppdatering senere i dag [emoji173]️

Alt står kjempebra til her. Koser meg enormt med å være hjemme med verdens fineste lille tass [emoji7]

Sååå koselig!! [emoji3] Historien din er jo helt fantastisk [emoji176]
Skulle ønske det fantes en garantert kur for alle, så ingen måtte kjempe i årevis uten å lykkes. Det kommer kanskje en gang? [emoji1374]
 
Har spurt tidligere om å bruke mobilen, men det er ikke lov på ahus [emoji37] Henger plakater overalt også at man ikke skal bruke kamera [emoji849] Så da må vi nok få utskrifter og betale for det. Men betaler gledelig jeg altså.

Ah, okei. Ja, hvis man får mulighet til det er det jo greit :)
 
Sååå koselig!! [emoji3] Historien din er jo helt fantastisk [emoji176]
Skulle ønske det fantes en garantert kur for alle, så ingen måtte kjempe i årevis uten å lykkes. Det kommer kanskje en gang? [emoji1374]
Ja, jeg er glad at vår historie til slutt ble en solskinnshistorie [emoji173]️ Tror du hadde blitt rik om du hadde funnet opp den kuren :D
 
Da har vi vært på ultralydkontroll! [emoji3]
Alt stod bra til med jentene. De har begge snudd seg så nå er hodene til høyre, og de ligger på tvers oppå hverandre. Den nederste ligger med rompa ned i bekkenet, og den øverste er veldig aktiv opp mot ribbeina. De veier ca. 1100g og 1200g, og vokser godt! [emoji5] Den minste lå nøyaktig på normal enling størrelse, mens den store lå 10% over normalen. Jeg er så glad for at de har bikket 1 kg begge to og vokser godt!
De tok ikke innvendig ultralyd for å sjekke livmorhalsen denne gangen siden jeg ikke føler trykket har blitt værre, og hun ville helst ikke provosere for mye inni der. Men jeg skulle selvsagt ringe hvis jeg ble urolig. Hun ville at jeg skulle fortsette å ta det mye med ro som jeg har gjort til nå.
Hun kunne ikke sette på 3D (var bare en av dem som kunne det visstnok...) og bildene vi så var så uklare og uforståelige at jeg ikke engang gadd å spørre om bilder...
Nå snakker vi om at vi kaaaanskje vil bestille time til 3D ultralyd privat likevel [emoji57] Har såååå lyst å se de to små (og få noen fine bilder), men føler det er veldig egoistisk når det ikke er en medisinsk grunn til å ta en slik ultralyd.... Vi har jo så mange andre ultralyder og jeg er redd det vil kunne skade dem... [emoji17]
Vel, når det ikke ble noen søte babybilder så blir det ukens magebilde istedenfor [emoji6]
87ace9bd3abd4e054e2bd00e197d94a3.jpg
 
Herlig oppdatering[emoji173][emoji173] Nydelig mage[emoji7]
 
Back
Topp