Men da må du ha vært ganske flink med kostholdetJa, fornøyd med dette[emoji1] og jeg fikk til bare 1 trening denne uka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da må du ha vært ganske flink med kostholdetJa, fornøyd med dette[emoji1] og jeg fikk til bare 1 trening denne uka!
Så braJeg syns det var mye på en uke jeg!
Siden mandag har jeg gått fra 78.2 til 77.5. Ned 0.7 altsåHadde en utskeielse torsdag for da kom mannen hjem med en 200 grams melkesjokolade
Var på tilbud.. Han fikk klar beskjed om at jeg ikke vil ha sånt lenger, men jeg klarte dessverre ikke holde meg. Gikk bare 2 remser da. Nøt hver bit.
Jeg husker også følelsen etter jeg gikk ned 32 kg etter første svangerskap. Nå har jeg "bare" 7 å gå ned for å komme tilbake til utgangspunktetDet er lov dersom du velger misunnelsen til å bli motiverthusker jeg var der selv for et drøyt år og
20 kg siden
En hard reise hvor beinhard vilje og forumet har hjulpet meg frem. Anbefales for følelsen av å føle seg vel i klær
i str 36 og 38 er fenomenal![]()
Tusen takkFantastisk Musemor! Du har all grunn til å være stolt.
Takk, det er nok fordi mandagsvekta var preget av helgens store utskeielser. Det blir nok vanskeligere fremover. Første målet mitt er å komme ned til før-svangerskaps vekta. 70 kg. Men går gjerne ned 5 kg til2 remser er ikke mye i det hele tatt.
0,7 kg på 5 dager er sinnssykt, godt jobbet.
Hva har du som mål?
Jippi, fått startnummeret til Trysilrypa i dag.
Åååå som jeg gleder meg til 13 km turemars i fjellet sammen med 15 andre (etter sigende) gale damer![]()
Helgen om 2 uker.
Drar opp på fredag, går lørdag og hjem på søndag.
Hadde egentlig tenkt å ta hjemmekontor den fredagen kombinert med litt avspasering slik at jeg kunne kjøre rundt kl 14 og være der tidlig, men slik ville ikke jobben det.
Har heldagsmøte i Trondheim torsdag og fredag den uken, lander på Gardermoen kl 17:55 og kjører til Trysil direkte derfra.
Vil være borte fra ungene fra onsdag morgen (flyr opp etter jobb) og til søndag ettermiddag.
Har aldri vært borte fra dem så lenge av gangen før...
En halv kg i uka er målet[emoji2]
Takk, det er nok fordi mandagsvekta var preget av helgens store utskeielser. Det blir nok vanskeligere fremover. Første målet mitt er å komme ned til før-svangerskaps vekta. 70 kg. Men går gjerne ned 5 kg til![]()
Jeg husker også følelsen etter jeg gikk ned 32 kg etter første svangerskap. Nå har jeg "bare" 7 å gå ned for å komme tilbake til utgangspunktetSå jeg skal bruke misunnelsen til å bli gira på å klare det selv
Wow, str 36 har jeg aldri brukt. Var alltid litt overvektig som tenåring også.
Først 70 og så 65, samme mål som meg detTakk, det er nok fordi mandagsvekta var preget av helgens store utskeielser. Det blir nok vanskeligere fremover. Første målet mitt er å komme ned til før-svangerskaps vekta. 70 kg. Men går gjerne ned 5 kg til![]()
Jeg hadde bestemt meg for å feire litt i kveld.
Lager god mat og ber mannen gå ned i vinskapet og finne en flaske.
Og så kommer han tilbake med en PINNEVIN hallo!!! ()
Jeg er under 70 kg og første gang på 17-18 år på en normal BMI, og han kommer med en pinnevin...
Altså, den er veldig god til en VANLIG fredags kveld.
Jeg så stygt på han og ba han gå ned å revurdere..
Så ble han borte og jeg gikk ned for å se etter han.
Da stod han og "i det minste" på på riktig side av vin skapet (vi har en sone for vanlig og en for dyr-lagring/spesielle anledninger).

Helgen om 2 uker.
Drar opp på fredag, går lørdag og hjem på søndag.
Hadde egentlig tenkt å ta hjemmekontor den fredagen kombinert med litt avspasering slik at jeg kunne kjøre rundt kl 14 og være der tidlig, men slik ville ikke jobben det.
Har heldagsmøte i Trondheim torsdag og fredag den uken, lander på Gardermoen kl 17:55 og kjører til Trysil direkte derfra.
Vil være borte fra ungene fra onsdag morgen (flyr opp etter jobb) og til søndag ettermiddag.
Har aldri vært borte fra dem så lenge av gangen før...
Men da må du ha vært ganske flink med kostholdet![]()
Fint mål det og slikt blir det kg'er av etterhvert.
Jeg hadde bestemt meg for å feire litt i kveld.
Lager god mat og ber mannen gå ned i vinskapet og finne en flaske.
Og så kommer han tilbake med en PINNEVIN hallo!!! ()
Jeg er under 70 kg og første gang på 17-18 år på en normal BMI, og han kommer med en pinnevin...
Altså, den er veldig god til en VANLIG fredags kveld.
Jeg så stygt på han og ba han gå ned å revurdere..
Så ble han borte og jeg gikk ned for å se etter han.
Da stod han og "i det minste" på på riktig side av vin skapet (vi har en sone for vanlig og en for dyr-lagring/spesielle anledninger).
Ja, dette fortjente mer en "pinnevinen"
Håper både vin og mat smakte kanon![]()
Hehe, håper han fant en flott vin for anledningen[emoji1] all grunn til å heise flagget og slå på stortromma!![emoji122]