Skravletråd

Jeg hadde bestemt meg for å feire litt i kveld.
Lager god mat og ber mannen gå ned i vinskapet og finne en flaske.
Og så kommer han tilbake med en PINNEVIN hallo!!! ( :p )

Jeg er under 70 kg og første gang på 17-18 år på en normal BMI, og han kommer med en pinnevin...
Altså, den er veldig god til en VANLIG fredags kveld.
Jeg så stygt på han og ba han gå ned å revurdere..
Så ble han borte og jeg gikk ned for å se etter han.
Da stod han og "i det minste" på på riktig side av vin skapet (vi har en sone for vanlig og en for dyr-lagring/spesielle anledninger).
Pinnevin er jo som hverdagsvin å regne! Men den er veldig god da. Godt han revurderte. Og sukk, vin...det er nok det eneste av mat og drikke jeg savner i svangerskapet altså.

Ble en slik en
215057.jpg
Åh! Misunnelig nå. Håper den var knallgod!

Det høres ut som en super plan!!!
Lenge siden str 36 her altså men forrige uke måtte jeg kjøpe bukse i 36 :p
Bukser er det verste jeg prøver på. Jeg har ganske stor bakdel, så jeg ender ofte opp med å ikke få opp glidelåsen. Jeg tror jeg skal være glad hvis jeg kommer meg ut av 42/44 buksene!

Jeg hadde bestemt meg for å feire litt i kveld.
Lager god mat og ber mannen gå ned i vinskapet og finne en flaske.
Og så kommer han tilbake med en PINNEVIN hallo!!! ( :p )

Jeg er under 70 kg og første gang på 17-18 år på en normal BMI, og han kommer med en pinnevin...
Altså, den er veldig god til en VANLIG fredags kveld.
Jeg så stygt på han og ba han gå ned å revurdere..
Så ble han borte og jeg gikk ned for å se etter han.
Da stod han og "i det minste" på på riktig side av vin skapet (vi har en sone for vanlig og en for dyr-lagring/spesielle anledninger).
Haha, bra dere fikk feiret med noe litt bedre :P Amarone er jo helt magisk god vin!

Åh åh skulle ønske det fantes noen gode, alkoholfrie rødviner som ikke smakte gjæra solbærsaft. Får nøye meg med å snuse på glasset til mannen.

God dag damer, etter over en uke med en mage som ikke helt spiller på lag med meg så satser jeg på at den stabiliserer seg fort når vi kommer hjem så jeg får nogenlunde ok måling på fredag.

Brøt med dietten idag og kommer nok til å spise mer smart karbo frem til vi kommer hjem for dytter i meg bananer i håp om å ikke springe på do hele turen i natt [emoji54]

Back
Topp