Ingen diett på den gravide, men ikke særlig matlyst heller, så håper det hjelper litt på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag damer, etter over en uke med en mage som ikke helt spiller på lag med meg så satser jeg på at den stabiliserer seg fort når vi kommer hjem så jeg får nogenlunde ok måling på fredag.
Brøt med dietten idag og kommer nok til å spise mer smart karbo frem til vi kommer hjem for dytter i meg bananer i håp om å ikke springe på do hele turen i natt [emoji54]
Ingen diett på den gravide, men ikke særlig matlyst heller, så håper det hjelper litt på.
Tja svenske råvarer ihvertfall og mens vi står og venter i pass kontrollen drømmer jeg om cola zero og vann [emoji23]Velkommen hjem til deilig svensk mat![emoji28]
Og god bedring!
Du får vente å se hva ernæringsfysiologen sier.Ingen diett på den gravide, men ikke særlig matlyst heller, så håper det hjelper litt på.
Nei, ikke ennå. Skal på sykehuset nå om et par timer på tidlig ul, så tenker å høre med dem der, det er de som evt kan henvise meg.Du får vente å se hva ernæringsfysiologen sier.
Har du fått noe svar på om du får slik oppfølging?
Takk, jeg får i meg litt ja.Håper du får i deg litt ihvertfall[emoji4]
Masse lykke tilNei, ikke ennå. Skal på sykehuset nå om et par timer på tidlig ul, så tenker å høre med dem der, det er de som evt kan henvise meg.
Nei, ikke ennå. Skal på sykehuset nå om et par timer på tidlig ul, så tenker å høre med dem der, det er de som evt kan henvise meg.
Lykke til!Nei, ikke ennå. Skal på sykehuset nå om et par timer på tidlig ul, så tenker å høre med dem der, det er de som evt kan henvise meg.
Veldig bra i går daBle mandagstrening pluss 4 km rask gange i går.
Høstlig ute i dag så mulig sofaen vinner i kveld![]()
Tja svenske råvarer ihvertfall og mens vi står og venter i pass kontrollen drømmer jeg om cola zero og vann [emoji23]
Helgen har vært så som så. Mange skritt, men kosthold veldig opp og ned. Har litt problemer med å komme meg på butikken pga veldig sulten baby, så får ikke hamstret inn sunne alternativer. Håper det snur snart, for i går lå vi nesten bare i senga.. Blir sterk i armene av all byssingen, da![]()
Veldig bra i går daDu får ta det igjen når det blir litt bedre vær.
Kan ikke skryte av helga jeg heller[emoji13]
Jobbehelg OG tante rød......[emoji85]
Helgen har vært så som så. Mange skritt, men kosthold veldig opp og ned. Har litt problemer med å komme meg på butikken pga veldig sulten baby, så får ikke hamstret inn sunne alternativer. Håper det snur snart, for i går lå vi nesten bare i senga.. Blir sterk i armene av all byssingen, da![]()
Oj, da skjønner jeg deg. Det er jo oppskriften på trøstespisingKan ikke skryte av helga jeg heller[emoji13]
Jobbehelg OG tante rød......[emoji85]
Ja det er det selvfølgeligIkke så enkelt da men nå ernaby og amming viktigst