Skravletråd

Ingen diett på den gravide, men ikke særlig matlyst heller, så håper det hjelper litt på.

God dag damer, etter over en uke med en mage som ikke helt spiller på lag med meg så satser jeg på at den stabiliserer seg fort når vi kommer hjem så jeg får nogenlunde ok måling på fredag.

Brøt med dietten idag og kommer nok til å spise mer smart karbo frem til vi kommer hjem for dytter i meg bananer i håp om å ikke springe på do hele turen i natt [emoji54]

Velkommen hjem til deilig svensk mat![emoji28]
Og god bedring!

Velkommen hjem til deilig svensk mat![emoji28]
Og god bedring!
Tja svenske råvarer ihvertfall og mens vi står og venter i pass kontrollen drømmer jeg om cola zero og vann [emoji23]

Ble mandagstrening pluss 4 km rask gange i går.
Høstlig ute i dag så mulig sofaen vinner i kveld :D
Veldig bra i går da :) Du får ta det igjen når det blir litt bedre vær.

Helgen har vært så som så. Mange skritt, men kosthold veldig opp og ned. Har litt problemer med å komme meg på butikken pga veldig sulten baby, så får ikke hamstret inn sunne alternativer. Håper det snur snart, for i går lå vi nesten bare i senga.. Blir sterk i armene av all byssingen, da :P

Helgen har vært så som så. Mange skritt, men kosthold veldig opp og ned. Har litt problemer med å komme meg på butikken pga veldig sulten baby, så får ikke hamstret inn sunne alternativer. Håper det snur snart, for i går lå vi nesten bare i senga.. Blir sterk i armene av all byssingen, da :P

Kan ikke skryte av helga jeg heller[emoji13]
Jobbehelg OG tante rød......[emoji85]

Helgen har vært så som så. Mange skritt, men kosthold veldig opp og ned. Har litt problemer med å komme meg på butikken pga veldig sulten baby, så får ikke hamstret inn sunne alternativer. Håper det snur snart, for i går lå vi nesten bare i senga.. Blir sterk i armene av all byssingen, da :p

Ikke så enkelt da men nå er baby og amming viktigst

Last edited:
Kan ikke skryte av helga jeg heller[emoji13]
Jobbehelg OG tante rød......[emoji85]
Oj, da skjønner jeg deg. Det er jo oppskriften på trøstespising :P

Back
Topp