Veldig spennende.
Har stått stille en periode og begynner å bli lei av det
Det skjønner jeg[emoji4] krysser fingre for pent tall!![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende.
Har stått stille en periode og begynner å bli lei av det
Med treningstur i dette været bør det f### meg vises på vekten i morgen [emoji14]
Da slo du meg, ble bare 10,5 her, men jeg gikk derimot oppe ved myra og der er det MYE gjørme og tungt å gåDrittvær og skikkelig høst følelse men det er jo min første veiedag i morgen siden jeg kom fra ferie, så det var bare å hive seg uti detog har man først blitt våt, er det ingen grunn til ikke bli skikkelig våt så det ble 12 km i ren stahet
![]()
Da slo du meg, ble bare 10,5 her, men jeg gikk derimot oppe ved myra og der er det MYE gjørme og tungt å gå
Takk.Flink du erog jeg tipper du får en pen nedgang denne
uken. Lykke til!!!!
Takk.
Det håper virkelig jeg også.
Aller helst minst 0,8 kg ned for da har jeg normal BMI for første gang på gudene væit hvor mang år
Her var det småstier med røtter, opp og ned høyde drag, ganske kulpert.Høres tungt ut ja og VÅTT
Ble skogsvei for meg og litt jogg/gå
Har akkurat tatt et knekkebrød selv.Utrolig deilig nå da etter dusj og med morgenkåpe og te med knekkebrød og TVminner meg om prosessen i fjor høst.
Her var det småstier med røtter, opp og ned høyde drag, ganske kulpert.
Klokken min sier jeg har gått 113 etasjer oppover i dag![]()
Har akkurat tatt et knekkebrød selv.
Hadde vært utrolig godt med te, men det tør jeg ikke like før jeg skal legge meg
Får ikke sov på grunn av koffeinen..Må ofte opp ja etter en slik "bøtte" te men er så godt at jeg gjør det allikevel.
Får ikke sov på grunn av koffeinen..
Syns ikke te uten koffein smaker noe godt så da lar jeg heller væreOki. Har du prøvd kofein fri?
Jeg sliter litt med at te er en smule vanndrivende![]()
Drittvær og skikkelig høst følelse men det er jo min første veiedag i morgen siden jeg kom fra ferie, så det var bare å hive seg uti detog har man først blitt våt, er det ingen grunn til ikke bli skikkelig våt så det ble 12 km i ren stahet
![]()
Dagens resultat: 69,8 kg
Nedgang: 1,5 kg
Nedgang totalt: 33,4 kg
Mangler: 4,8 kg
BMI: 24,73
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under 70 kg og normal BMI!!!!!!!!!!!