Skravletråd

Med treningstur i dette været bør det f### meg vises på vekten i morgen [emoji14]

Drittvær og skikkelig høst følelse men det er jo min første veiedag i morgen siden jeg kom fra ferie, så det var bare å hive seg uti det:D og har man først blitt våt, er det ingen grunn til ikke bli skikkelig våt så det ble 12 km i ren stahet :rolleyes:

Drittvær og skikkelig høst følelse men det er jo min første veiedag i morgen siden jeg kom fra ferie, så det var bare å hive seg uti det:D og har man først blitt våt, er det ingen grunn til ikke bli skikkelig våt så det ble 12 km i ren stahet :rolleyes:
Da slo du meg, ble bare 10,5 her, men jeg gikk derimot oppe ved myra og der er det MYE gjørme og tungt å gå

Utrolig deilig nå da etter dusj og med morgenkåpe og te med knekkebrød og TV :p minner meg om prosessen i fjor høst.

Takk.
Det håper virkelig jeg også.
Aller helst minst 0,8 kg ned for da har jeg normal BMI for første gang på gudene væit hvor mang år

Det fortjener du virkelig med din fantastiske innsats.
Krysser fingrene for det.
Selv håper jeg på å være omtrent der jeg var før den lange ferien og litt opp. Da har jeg bevist st jeg greier balansere.

Det er rå viljestyrke!![emoji1][emoji123]

Back
Topp