Skravletråd

Dagens veiing viser -0,6 kg[emoji1]
Sakte men sikkert! 7,1 kg til mål[emoji2]
Det er kjempebra.
Samme som forrige uke.
Du er i siget nå [emoji4]

Dagens resultat: 69,8 kg
Nedgang: 1,5 kg
Nedgang totalt: 33,4 kg
Mangler: 4,8 kg
BMI: 24,73

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Under 70 kg og normal BMI!!!!!!!!!!!
Så utrolig bra :D Du er jo nesten i mål du! Det ligger sikkert beinhard jobbing bak disse tallene. Inspirerende!

YES!!!!!!
62,8 kg i dag - vel tilbake på vekten fra før ferien :D
(faktisk litt under den)
Dette funker :p
Så herlig! :) Er det lov å si jeg er litt misunnelig? :P

Siden mandag har jeg gått fra 78.2 til 77.5. Ned 0.7 altså :) Hadde en utskeielse torsdag for da kom mannen hjem med en 200 grams melkesjokolade :rolleyes: Var på tilbud.. Han fikk klar beskjed om at jeg ikke vil ha sånt lenger, men jeg klarte dessverre ikke holde meg. Gikk bare 2 remser da. Nøt hver bit.

Så herlig! :) Er det lov å si jeg er litt misunnelig? :p

Det er lov dersom du velger misunnelsen til å bli motivert :D husker jeg var der selv for et drøyt år og
20 kg siden:rolleyes:
En hard reise hvor beinhard vilje og forumet har hjulpet meg frem. Anbefales for følelsen av å føle seg vel i klær
i str 36 og 38 er fenomenal:D

Siden mandag har jeg gått fra 78.2 til 77.5. Ned 0.7 altså :) Hadde en utskeielse torsdag for da kom mannen hjem med en 200 grams melkesjokolade :rolleyes: Var på tilbud.. Han fikk klar beskjed om at jeg ikke vil ha sånt lenger, men jeg klarte dessverre ikke holde meg. Gikk bare 2 remser da. Nøt hver bit.

Grattis med flott nedgang !!!! En utskeielse innimellom er helt ok og du var FLINK som tok bare litt

2 remser er ikke mye i det hele tatt.
0,7 kg på 5 dager er sinnssykt, godt jobbet.
Hva har du som mål?

Det blir moro[emoji1] når er det?
Helgen om 2 uker.
Drar opp på fredag, går lørdag og hjem på søndag.
Hadde egentlig tenkt å ta hjemmekontor den fredagen kombinert med litt avspasering slik at jeg kunne kjøre rundt kl 14 og være der tidlig, men slik ville ikke jobben det.
Har heldagsmøte i Trondheim torsdag og fredag den uken, lander på Gardermoen kl 17:55 og kjører til Trysil direkte derfra.
Vil være borte fra ungene fra onsdag morgen (flyr opp etter jobb) og til søndag ettermiddag.
Har aldri vært borte fra dem så lenge av gangen før...

Back
Topp