♡ Skravletråd JUNI ♡

Jepp [emoji16]
Så nå mangler det bare å sette inn. Det skal en av kollegaene mine gjøre i morgen tidlig [emoji6]
Grei fordeling; jeg har laget alle bildecollager, de andre har sortert og satt inn i permer alle tegninger og kunst ungene har laget.
Jeg har nok garantert brukt mye mer tid enn dem på dette [emoji6]
Nærmer meg nok 10 timer tenker jeg...

Oi, det er mye[emoji2] og på fritiden vil jeg tro?? Blir koselig for barn og foreldre da[emoji173]️

Har du vært hos lege med ham?[emoji4]
Jeg skal bestille time for min nå..

Vi var hos legen som brukte 90% av timen på at det nok ikke var migrene siden det varer så kort og fortalte som om avspenningsøvelser og massasje mot spenningshodepine for så de siste par minuttene når hun skrev ut informasjon om barn og hodepine for å gi meg om spenningshodepinen lese at oi da, man blir ikke kvalm av dem og paracet virker ikke, men derimot, hey, BARNEmigrene er ikke sånn to dagers opplegg som for voksne, det er fort gjort og paracet virker og de blir ofte kvalme ja... hmm, det er kanskje det likevel da, jaja, gi ham paracet da, gi den tidlig i forløpet så kanskje han ikke blir så kvalm at han kaster opp

Tidligere og tidligere... 9.30

Snuppa har krabba opp i sofaen, funnet puppen og dier (det gjør hun fra tid til annen) og... sovnet.

Vi går vanligvis tur fra etter 11 for at hun skal sove fra 11.30 og en times tid, de site dagene har hun altså krabbet opp sånn og ovnet rundt 1030. Dagens er ny rekord. Jeg tenkte ikke sove da hun kom, bare en kosestund...

Tidligere og tidligere... 9.30

Snuppa har krabba opp i sofaen, funnet puppen og dier (det gjør hun fra tid til annen) og... sovnet.

Vi går vanligvis tur fra etter 11 for at hun skal sove fra 11.30 og en times tid, de site dagene har hun altså krabbet opp sånn og ovnet rundt 1030. Dagens er ny rekord. Jeg tenkte ikke sove da hun kom, bare en kosestund...
Åh det var tidlig . Dårlig natt?

God morgen alle. Jeg sliter veldig. Våkna med tidenes luftsmerter i magen. Kjennes ut som kniver i magen som vrir seg jo. Herlig. Gikk fra før som ei gammel dame, i dag ser jeg enda verre ut gitt [emoji23]

Au da![emoji13] håper det gir seg snart!

Back
Topp