♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, skravletråden er hyggelig. :) Ble litt stille her nå da. Folk trenger jo søvn også :p Hvor skravler du til vanlig? :)

Suser bare rundt å svarer i diverse tråder :p
Ja buuuurde sikkert tatt kvelden her også, men så deilig når huset er helt stille :)

Jeg har ferie en uke nå, og så blir det i begynnelsen av august :) Jobber bare deltid da, så får jo noen dager innimellom :)

Uke 27 er jo ikke så lenge til. Har dere noen planer? :)
Nei det er ikke så lenge til.

Samboer (han er lærer) og ungene har denne og neste uke igjen før de tar ferie. Mulig frøkna får noen dager i bhg.

Vi er hjemme halvannen uke før vi drar. Da først et par dager innom svigermor før vi tar ei uke i Danmark.
Så hjemme ei uke før jeg begynner å jobbe igjen. Jeg tar 4 uker ferie.

I andre jobbuka mi drar ungene og samboer på hytta med svigerfar, kona og noen tanter og onkler.

Nei det er ikke så lenge til.

Samboer (han er lærer) og ungene har denne og neste uke igjen før de tar ferie. Mulig frøkna får noen dager i bhg.

Vi er hjemme halvannen uke før vi drar. Da først et par dager innom svigermor før vi tar ei uke i Danmark.
Så hjemme ei uke før jeg begynner å jobbe igjen. Jeg tar 4 uker ferie.

I andre jobbuka mi drar ungene og samboer på hytta med svigerfar, kona og noen tanter og onkler.
Herlig med tur til Danmark da :) Og å besøke familie :) Godt med fire uker ferie sammen :)

Back
Topp