♡ Skravletråd JUNI ♡

Åh . Invitere da:)? Her kom de uanmeldt da ;)

Travle hverdager for de fleste, men jeg setter ekstra stor pris på det om det blir litt besøk da :p Nå er jeg ikke den flinkeste til å dra på besøk selv, men det begrenser seg litt nå som jeg er gravid :p

Det er spennende tider foran deg ja :D Mye fint å se frem til :)
Ja, gleder meg til magen begynner å komme. Dro på tidlig ultralyd for å få bekreftet at det ikke var innbillt svangerskap. Hehehe, hadde litt vanskelig for å tro på at det vokste noe inni der :P

Hehe kan skjønne det:) greit svangerskap ?

Tja... Både og :p Jeg er alene med to barn fra før og er 100% student så det har vært rimelig travelt og tungt :confused: Men jeg har klart alt jeg skulle, karakterene er ok+ og nå kommer snart BF/kjæreste for å (forhåpentligvis) få med seg fødsel og de første månedene ihvertfall før han må dra tilbake til hjemlandet og jeg er atter alenemor :eek:

Ja, gleder meg til magen begynner å komme. Dro på tidlig ultralyd for å få bekreftet at det ikke var innbillt svangerskap. Hehehe, hadde litt vanskelig for å tro på at det vokste noe inni der :p

Jeg også var på tidlig UL i uke 9 (ca) fordi det var så overraskende og uplanlagt at jeg kunne nesten ikke tro at det var sant :woot::love7

Jeg gleder meg max til at eldste får skoleferie, da blir det endelig litt bedre tid på morgenen [emoji14] Pyton med de dagene som starter med at en forsover seg :eek:
Ja det er pyton-dager!

Ja når de andre her hjemme begynner ferie ei uke før meg, så er det bare meg selv å tenke på før jeg skal på jobb.

Back
Topp