Ja jeg og , men blir sjeldenJa, jeg er veldig glad i blomkålsuppe. Fungerer fint om man er matlei også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg og , men blir sjeldenJa, jeg er veldig glad i blomkålsuppe. Fungerer fint om man er matlei også![]()
Åhhh snart jooHar termin 11. juliGleder meg sånn til han kommer
![]()
Bare en måned igjen da!Har termin 11. juliGleder meg sånn til han kommer
![]()
Ja jeg trenger begge deler selv... Forsov oss i dag fordi jeg fikk for lite søvn i natt...
Åhhh snart joo![]()
Hehe kan skjønne detJaaa
Føles som om at jeg har gått gravid i en evighet![]()
Bare en måned igjen da!![]()

Ja, blir ikke så ofte her heller. Desto mer stas når det blirJa jeg og , men blir sjelden
Hehe!JaEndelig siste innspurt, eller "sjarmøretappen" som en barnløs venninne så fint kalte det
![]()
Åh . Invitere da? Her kom de uanmeldt da
![]()
13+3Så lang tid igjen enda. Blir spennende
![]()
Ja, gleder meg til magen begynner å komme. Dro på tidlig ultralyd for å få bekreftet at det ikke var innbillt svangerskap. Hehehe, hadde litt vanskelig for å tro på at det vokste noe inni derDet er spennende tider foran deg jaMye fint å se frem til
![]()
Mmmm, det er lenge siden jeg har spist [emoji4]Blomkålsuppe og kavring med smør![]()
Hehe kan skjønne detgreit svangerskap ?
Så bra [emoji6]Trøtt men titter nå innom![]()
Ja det er helt topp [emoji4]Så genialt å få arbeid så nærme!![]()
Kanskje han kommer på min bursdag da [emoji6]Har termin 11. juliGleder meg sånn til han kommer
![]()
Ja, gleder meg til magen begynner å komme. Dro på tidlig ultralyd for å få bekreftet at det ikke var innbillt svangerskap. Hehehe, hadde litt vanskelig for å tro på at det vokste noe inni der![]()

Ja det er pyton-dager!Jeg gleder meg max til at eldste får skoleferie, da blir det endelig litt bedre tid på morgenen [emoji14] Pyton med de dagene som starter med at en forsover seg![]()
Kanskje han kommer på min bursdag da [emoji6]