Nei stå påForventer at den tåler mer så jeg gir meg ikke helt ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei stå påForventer at den tåler mer så jeg gir meg ikke helt ennå
Ja veldig vennepar som akkurat gikk og svigermor var her 2tKoselig da![]()
Ja det skal bli godt.Ååh, da blir det vel godt med helg etter denne uka! Når har du ferie?![]()
Skal du sove med en gang?Besøk gått og jeg på vei i senga
Besøk gått og jeg på vei i senga
Jeg har ferie en uke nå, og så blir det i begynnelsen av augustJa det skal bli godt.
Begynner ferie uke 27
Du?
Har alle sovnet?![]()
Ja, skravletråden er hyggelig.Jeg er våkenTenkte at jeg skulle forsøke meg på skravletråden til en forandring
![]()
Ja, skravletråden er hyggelig.Ble litt stille her nå da. Folk trenger jo søvn også
Hvor skravler du til vanlig?
![]()
Nei det er ikke så lenge til.Jeg har ferie en uke nå, og så blir det i begynnelsen av augustJobber bare deltid da, så får jo noen dager innimellom
![]()
Uke 27 er jo ikke så lenge til. Har dere noen planer?![]()
Så hyggelig [emoji4]Jeg er våken [emoji14] Tenkte at jeg skulle forsøke meg på skravletråden til en forandring![]()
Ja man trenger søvn.Ja, skravletråden er hyggelig.Ble litt stille her nå da. Folk trenger jo søvn også [emoji14] Hvor skravler du til vanlig?
![]()
Ja, godt å nyte stillhet. Har du mange barn?Suser bare rundt å svarer i diverse tråder
Ja buuuurde sikkert tatt kvelden her også, men så deilig når huset er helt stille![]()
Mat er også viktig jaJa man trenger søvn.
Og mat. Det må jeg snart lage meg.
Herlig med tur til Danmark daNei det er ikke så lenge til.
Samboer (han er lærer) og ungene har denne og neste uke igjen før de tar ferie. Mulig frøkna får noen dager i bhg.
Vi er hjemme halvannen uke før vi drar. Da først et par dager innom svigermor før vi tar ei uke i Danmark.
Så hjemme ei uke før jeg begynner å jobbe igjen. Jeg tar 4 uker ferie.
I andre jobbuka mi drar ungene og samboer på hytta med svigerfar, kona og noen tanter og onkler.
Ja man trenger søvn.
Og mat. Det må jeg snart lage meg.

Ja, godt å nyte stillhet. Har du mange barn?![]()
Det har jeg også gjort, er stille her i kveld....Suser bare rundt å svarer i diverse tråder [emoji14]
Ja buuuurde sikkert tatt kvelden her også, men så deilig når huset er helt stille![]()