He he joI forhold, ja. Men ikke lite [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he joI forhold, ja. Men ikke lite [emoji14]
JaÆsj. Det er så surt det.
Det burde gå fortMen skal være med å dra dette i land, mangler bare litt over 300 innlegg og 6 tråder [emoji6]
Hva har du gjort i dag? Har du hatt en fin dag?Ja det bør være mulig.
Nei ikke ennåHar alle sovnet?![]()
God nattNå er det kvelden på meg
Natta
Nei skjønner det... Men nå må du kanskje, for å ikke pådra deg noe skummelt...Vel. Jeg er jo EGENTLIG sykemeldt, og skal jo EGENTLIG lytte til kroppen og ta det med ro... Bare ikke så lett når man flytter.
Høres ut som en god plan [emoji4]Skal sove lenge i morgen og slappe av. Se på film i senga og bare dra meg, tror jeg. Vesla er jo på skoletur, og gubben skal få gjøre alt.
Ja det burde detDet burde gå fort
Jeg har vært på jobb. En fryktelig hektisk og slitsom dag.Hva har du gjort i dag? Har du hatt en fin dag?![]()
Jeg er våken. Var bare rundt og svarte på tråder [emoji6]Har alle sovnet?![]()
God natt [emoji4]Nå er det kvelden på meg
Natta
Høres ut som du har hatt fullt kjør i dag daJeg har vært på jobb. En fryktelig hektisk og slitsom dag.
Og sommerfest i bhg til frøkna etterpå.
Så hjem og få eldste til å gjøre lekser.
Du da?
Jaa, altså.. Lille T burde helst være inne litt til, f.eks..Nei skjønner det... Men nå må du kanskje, for å ikke pådra deg noe skummelt...
Synes jeg og.Høres ut som en god plan [emoji4]
Ja fullt kjør... Spiste ikke noe før kl 14 liksom...Høres ut som du har hatt fullt kjør i dag da![]()
Jeg har ferie så her har tempoet vært lavt, var ute å gikk en tur. Ellers lite.![]()
Jepp..så nå får du slappe av i morgen [emoji6]Jaa, altså.. Lille T burde helst være inne litt til, f.eks..
Ååh, da blir det vel godt med helg etter denne uka! Når har du ferie?Ja fullt kjør... Spiste ikke noe før kl 14 liksom...
Og hele uka blir sånn [emoji23]