Så bra [emoji173][emoji173]Hu gjorde det. Tok dog 30 min. Men hu sovna uten tull. [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra [emoji173][emoji173]Hu gjorde det. Tok dog 30 min. Men hu sovna uten tull. [emoji7]
Haha. Bare hyggelig.Takk! [emoji7][emoji23][emoji1]
Wæææ. Disse mennene altså [emoji23]Nei. Prøve sove. Sikkert med headset på hører jeg på snorkinga som kommer fra ovenfra [emoji85][emoji85][emoji33][emoji13]
Høres vondt ut [emoji85] God bedring [emoji173]Haha [emoji85][emoji23] Nei. Tror det bare er en sånn periodesmertegreie rett og slett. Har fått det med noen mnds mellomrom i mange år
Ja da skjønner jeg godt at du holder på [emoji6]Ja.. Nesten ferdig dog.
Åjaa. Stemmer det. Glemmer fort jegMat til tur
Ikke såå rart kanskje? [emoji14] Sover vel ikke mest...Vi er visst altfor mye trøtte vi to [emoji33][emoji85]
Jau. Men føles ikke noe godt. I morgen gidder jeg ikke. Gubben får gjøre. Jeg er helt ødelagt i kveld :/Ja da skjønner jeg godt at du holder på [emoji6]
Hahaha. Du får ta det i et rush [emoji23]Nå håper jeg at jeg ikke skravler alene i denne tråden, jeg har en del sider å se over [emoji23]
Æsj. Det er så surt det.Jo fikk den i mai
Ikke se det an for lenge er du snill da [emoji173] Du har 2 av 4, god nok grunn til en sjekk..Sitter med beina høyt nå, enda ikke helt fin..
Hoven og sliten i beina. Gåen i ryggen. Trøtt/sliten i hodet.. Og klarte pådra meg ille synsforstyrrelser og svimnelhet mens jeg drev på..
Men skal være med å dra dette i land, mangler bare litt over 300 innlegg og 6 tråder [emoji6]Ikke her heller
Oioi, det høres ikke helt bra ut....Sitter med beina høyt nå, enda ikke helt fin..
Hoven og sliten i beina. Gåen i ryggen. Trøtt/sliten i hodet.. Og klarte pådra meg ille synsforstyrrelser og svimnelhet mens jeg drev på..
Det bør vi jo få til!Men skal være med å dra dette i land, mangler bare litt over 300 innlegg og 6 tråder [emoji6]
Ja det er best han tar det nå.Jau. Men føles ikke noe godt. I morgen gidder jeg ikke. Gubben får gjøre. Jeg er helt ødelagt i kveld :/
Måtte bare droppe det, var 20 sider [emoji23]Hahaha. Du får ta det i et rush [emoji23]
Ja det bør være mulig.Det bør vi jo få til!![]()
Jm på torsdag [emoji14]Ikke se det an for lenge er du snill da [emoji173] Du har 2 av 4, god nok grunn til en sjekk..
Vel. Jeg er jo EGENTLIG sykemeldt, og skal jo EGENTLIG lytte til kroppen og ta det med ro... Bare ikke så lett når man flytter.Oioi, det høres ikke helt bra ut....
Skal sove lenge i morgen og slappe av. Se på film i senga og bare dra meg, tror jeg. Vesla er jo på skoletur, og gubben skal få gjøre alt.Ja det er best han tar det nå.