Burde gjort det samme men denne har ikle falt i bakken da...Det stemmer. Jeg kjøpte med idiotforsikring da jeg kjøpte telefonen min sist. Den havner i bakken og på gulvet flere ganger om dagen[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde gjort det samme men denne har ikle falt i bakken da...Det stemmer. Jeg kjøpte med idiotforsikring da jeg kjøpte telefonen min sist. Den havner i bakken og på gulvet flere ganger om dagen[emoji85]
God natt å sov godrNei. Prøve sove. Sikkert med headset på hører jeg på snorkinga som kommer fra ovenfra [emoji85][emoji85][emoji33][emoji13]
Det er deDet er sånt jeg hater med jobben.... Avskjeder er grusomt....
Takk i like måte [emoji1]God natt å sov godr
Driver dere og flytter siden det er så mye bæring og vasking?Skal baaare bli ferdig med husvasken, så tar jeg totalt permisjon fra rydding [emoji28][emoji28]
Åh så kjedeligTror jeg gir meg for dagen
Er bare deppa kjenner jeg
Tlf har begynt å sprekke på framsiden også
Fy flate så elendig kvalitet å ingen garanti gjelder
Jeg og.Det synes jeg var en super idé!![]()
Jo fikk den i maiÅh så kjedeligEr den ikke ganske ny?
Ja.. Nesten ferdig dog.Driver dere og flytter siden det er så mye bæring og vasking?
God kveldGod kveldDere har vært flinke til å skravle i dag
![]()
Ja var en del..Det var mange innlegg
Haha. Det kan jeg forstå!Gleder meg aller mest til hotellfrokost jeg.
Lillafrosk da [emoji173] Er du ikke bra nå?I didn't...
Beste som finnes..Haha. Det kan jeg forstå!
Ikke her hellerJa var en del..
Bllr ikke så mange i dag...
Ikke jeg heller heldigvis. Annet enn at jeg mistet s7 edge i bakken.Høres helt rart ut altså. Håper de er bedre da. Aldri hatt tull med samsung her i hus.
Da håper vi det fortsetter slikBlodtrykket har til nå vært normalt, i alle fall.
Sitter med beina høyt nå, enda ikke helt fin..Lillafrosk da [emoji173] Er du ikke bra nå?
I forhold, ja. Men ikke lite [emoji14]Hatt over 300 de siste dagene så lite i dag![]()