Åja trives ?Økonomisjef i et lite firma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja trives ?Økonomisjef i et lite firma
Ja likte denDen var fin!![]()
Godt du ser det selv da, håp om at du ikke pusher deg for mye ihvertfall [emoji4]Er.. Relativt forsiktig..? Må bare ta et tak for tiden mtp husvask, men.. Har heldigvis ikke jobbing i tillegg, og stopper gjerne om jeg føler meg dårlig..
Men burde nok tatt enda mindre..
Jupp, meg i et nøtteskall [emoji6]Natterangler du![]()
Så godt da [emoji4]Ah! Fikk feriepengene mine fra gamlejobben i dag. Veldig glad den ikke kommer fra nav gitt [emoji85] For det var en veldig kjekk sum [emoji56] Alt på sparekonto gitt
Håper hun kommer til å kose seg skikkelig på tur da [emoji4]God morgen, herlige damer!
Nå har jeg akkurat fått sendt av gårde dattera på fjordtur, og ser henne ikke igjen før på onsdag. Håper vi har husket alt nå...
Sekken er stor og tung i dag, men hun insisterte på å skulle bære den ned til bussen (foreslo å ta bilen bare ned dit for å hjelpe, er jo tross alt 150-200m).
Åh, hun er virkelig SÅ mye større i år enn i fjor..!
Det var mange innleggHvis jeg ikke husker helt feil, har jeg skrevet 233 innlegg i dag. Det er lenge siden sist [emoji13][emoji16]
Det hørtes godt ut [emoji4]Lønningsdag og feriepenger fra gamlejobben [emoji108], så kommer feriepengene fra nåværende jobb i neste mnd. Heeelt greit merker jeg..!
Ah skjønnerNeida, til lørdag og neste søndag[emoji2]
Måtte bestille lekeland blant annet...
God morgen synGod morgen![]()
The proposalHvilken var det da?[emoji2]
Jupp helt santHva?![emoji33][emoji31] stakkars lille!
Det klarer vi uten problemNei. Men guuh, så godt å ha klart det. Bare 8 sånne igjen [emoji23]
Det så godt ut [emoji4]Vis vedlegget 227422 Nybakt brød![]()
Ja, absolutt!Åja trives ?![]()
Huff nesten et mareritt å forsove seg når man har hvert litt borte fra jobb [emoji54]I dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumre [emoji14] Og den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en![]()
God morgen til alle![]()
Good morgen [emoji4]God morgen[emoji2] Nå er det pause her. Ha en fin dag alle[emoji259]
Gøy med feriepengerAh! Fikk feriepengene mine fra gamlejobben i dag. Veldig glad den ikke kommer fra nav gitt [emoji85] For det var en veldig kjekk sum [emoji56] Alt på sparekonto gitt
Så koselig med tur daGod morgen, herlige damer!
Nå har jeg akkurat fått sendt av gårde dattera på fjordtur, og ser henne ikke igjen før på onsdag. Håper vi har husket alt nå...
Sekken er stor og tung i dag, men hun insisterte på å skulle bære den ned til bussen (foreslo å ta bilen bare ned dit for å hjelpe, er jo tross alt 150-200m).
Åh, hun er virkelig SÅ mye større i år enn i fjor..!