♡ Skravletråd JUNI ♡

der er jeg glad det er ferie nå, slipper ihvertfall å vekke barn samt meg selv tidligere enn nødvendig ;)
Vel. Nå reiser hun bort frem til onsdag da.. Og torsdag har hun fri.. På fredag må vi kun rekke toget på morran, så ei helg på hotell [emoji14]
Og da er det bare neste mandag og tirsdag igjen, så er det ferie her og.

Og da er jeg plutselig høygravid, og omtrent fødeklar, også kommer T til verden, og HJELPES.. Mannen må male sengen i morgen han.

Skikkelig uklart bilde.. Men dette er altså leggen min. Og sokkene er egentlig IKKE spesielt stramme.. Vann i beina gitt, altså.. Og det selv om jeg har hatt beina høyt de siste timene!

Jaja. Sånn går det. God natt! :)
90472abdf68b56e605878703fdc95638.jpg

Vel. Nå reiser hun bort frem til onsdag da.. Og torsdag har hun fri.. På fredag må vi kun rekke toget på morran, så ei helg på hotell [emoji14]
Og da er det bare neste mandag og tirsdag igjen, så er det ferie her og.

Og da er jeg plutselig høygravid, og omtrent fødeklar, også kommer T til verden, og HJELPES.. Mannen må male sengen i morgen han.
Fult opp med andre ord, men snaaart ferie :D

Skikkelig uklart bilde.. Men dette er altså leggen min. Og sokkene er egentlig IKKE spesielt stramme.. Vann i beina gitt, altså.. Og det selv om jeg har hatt beina høyt de siste timene!

Jaja. Sånn går det. God natt! :)
Huff ser ikke godt ut, vurdert støttestrømper?
God natt :)

Huff ser ikke godt ut, vurdert støttestrømper?
God natt :)
Kjenner ingenting av det før jeg tar av sokkene [emoji14]
Ser verre ut enn det føles..!

Kjenner ingenting av det før jeg tar av sokkene [emoji14]
Ser verre ut enn det føles..!
Bra det da ihvertfall, men hver forsiiktig nå! Ser nemlig fr meg at du ikke er det og vi vet jo at vann i beina ikke er så bra

Bra det da ihvertfall, men hver forsiiktig nå! Ser nemlig fr meg at du ikke er det og vi vet jo at vann i beina ikke er så bra
Er.. Relativt forsiktig..? Må bare ta et tak for tiden mtp husvask, men.. Har heldigvis ikke jobbing i tillegg, og stopper gjerne om jeg føler meg dårlig..
Men burde nok tatt enda mindre..

Back
Topp