Ja det er helt utrolig [emoji6]Utrolig klatremus!Hvert utrolig engasjerende her da altså
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt utrolig [emoji6]Utrolig klatremus!Hvert utrolig engasjerende her da altså
![]()
Du er fortsatt foran meg [emoji6]Jeg må også skravle tør ikke se på lista engang![]()
Hihi, så søt [emoji173]Snuppa er søt da, hun hadde funnet madrassen til reisesenga og lagt den mellom sprinkelsenga og nattbordet mitt, ville ligge ved lillebror <3
Så da ligger hun der da, tenkte det er jo et ok eksperimet siden vi snart vil ha de på samme rom![]()
Hihi, håper dagen i morgen blir bedre [emoji6]Ikke verstJeg føler meg sånn delvis zoombie. Bruker halve dagen bare på å lete etter telefonen min. Haha.
Å så herlig [emoji173]Åh, lille er så søt [emoji173] Sover med meg. Våknet nettopp og reiste seg opp, susset meg på munnen og la seg til rette. Smelt!
Åååh, så søtt[emoji7][emoji7]Åh, lille er så søt [emoji173] Sover med meg. Våknet nettopp og reiste seg opp, susset meg på munnen og la seg til rette. Smelt!
JaaaHihi, håper dagen i morgen blir bedre [emoji6]
J er det bare jeg er her inne da og ikke dagdrømmerJoa. Lettere å følge med i alle fall.
Joa men viljen står nok mest i veienJa at alt er ferdig til sommerfesten er hakket viktigere enn babyverden fant jeg ut
Så da måtte det bli sånn.
Å, får han ikke roen på seg?
Å se herlig <3Åh, lille er så søt [emoji173] Sover med meg. Våknet nettopp og reiste seg opp, susset meg på munnen og la seg til rette. Smelt!
Å så herlig [emoji173]
Her har frøkna på nettopp 5 begynt å sove rundt de fleste netter nå, det er utrolig rart [emoji23]
Hun har jo pleid å komme inn til oss i løpet av natta. Fordelen med det er at hun sover lenger om morran [emoji23] Nå våkner hun tidligere [emoji23]
Smelta mammahjertet [emoji173]Åååh, så søtt[emoji7][emoji7]
Ser ikke sånn ut nå, men han mannen min er utrolig ambivalent!Så da bytter dere ikke?
Joho, kan ikke falt altfor mye med andre ordDu ligger over meg, og ikke så verst![]()
Ja hadde litt å gå på men man kan falle fort under utfordringerDu er fortsatt foran meg [emoji6]
Du hadde nok en del å gå på på meg før jeg satte igang skravla [emoji23]
Ja <3 Hun vil virkelig være nær han ofte, elsker når vi 3 dusjer sammen osvHihi, så søt [emoji173]
Greit å teste ut [emoji6]
Ja det kan jeg forstå, og litt ekstr trykk etter midnatt hjelper på morgendagenMener å huske at vi ligger godt foran skjemaet her inne på denne tråden [emoji6]
der er jeg glad det er ferie nå, slipper ihvertfall å vekke barn samt meg selv tidligere enn nødvendigAff. Må stå opp litt i morgen tidlig. Vesla skal på skoletur, må hjelpe med siste rest i sekken.