♡ Skravletråd JUNI ♡

Snuppa er søt da, hun hadde funnet madrassen til reisesenga og lagt den mellom sprinkelsenga og nattbordet mitt, ville ligge ved lillebror <3
Så da ligger hun der da, tenkte det er jo et ok eksperimet siden vi snart vil ha de på samme rom :)
Hihi, så søt [emoji173]

Greit å teste ut [emoji6]

Åh, lille er så søt [emoji173] Sover med meg. Våknet nettopp og reiste seg opp, susset meg på munnen og la seg til rette. Smelt!
Å så herlig [emoji173]

Her har frøkna på nettopp 5 begynt å sove rundt de fleste netter nå, det er utrolig rart [emoji23]
Hun har jo pleid å komme inn til oss i løpet av natta. Fordelen med det er at hun sover lenger om morran [emoji23] Nå våkner hun tidligere [emoji23]

Ja at alt er ferdig til sommerfesten er hakket viktigere enn babyverden fant jeg ut

Så da måtte det bli sånn.

Å, får han ikke roen på seg?
Joa men viljen står nok mest i veien ;) men han kan jo fint reise tidligere på jobb og prøve å ta litt administrerende når det er lavt trykk :)

Å så herlig [emoji173]

Her har frøkna på nettopp 5 begynt å sove rundt de fleste netter nå, det er utrolig rart [emoji23]
Hun har jo pleid å komme inn til oss i løpet av natta. Fordelen med det er at hun sover lenger om morran [emoji23] Nå våkner hun tidligere [emoji23]

Ja jeg smelter. Lille tassen. Hun var ikke skikkelig våken engang, øynene var igjen enda.

Så deilig! Men ja, sikkert rart også.

Aff. Må stå opp litt i morgen tidlig. Vesla skal på skoletur, må hjelpe med siste rest i sekken.

Back
Topp