♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg synes den er litt gøy..
Om voksne hadde hatt det så lett for å ta kontakt med folk..!
Vel om det gjelder noe sånt trenger jeg ikke se den for 5 åringen her demonstrer nærmest daglig hvor lett hun får kontakt med fremmede :o

Ja helt sprøtt.
Trist. Men ikke så rart. Jeg mener, om du går og spør noen "hei,skal vi være venner", VIL de mest sannsynlig si "nei", eller "ehh, hva er galt med deg?". Såå......

Hei Shadow :)

Bra dag? Spiser du?
Ja hvert en veldig bra dag, henta sykkelen til mannen og tatt ut ene kjøkkenskapet, sett inni der, tatt bilder og tatt den på plass igjen :p Håper jeg har fått mannen med på nå å bo her med litt oppgraderinger ;)

Skal spise om ca 1 time ;)
Hvordan har dagen din hvert?

Vel om det gjelder noe sånt trenger jeg ikke se den for 5 åringen her demonstrer nærmest daglig hvor lett hun får kontakt med fremmede :o
Haha.. Er voksne som gjør det da. "Can we cuddle?" [emoji23]

Snuppa er søt da, hun hadde funnet madrassen til reisesenga og lagt den mellom sprinkelsenga og nattbordet mitt, ville ligge ved lillebror <3
Så da ligger hun der da, tenkte det er jo et ok eksperimet siden vi snart vil ha de på samme rom :)

Åh, lille er så søt [emoji173] Sover med meg. Våknet nettopp og reiste seg opp, susset meg på munnen og la seg til rette. Smelt!

Ja hvert en veldig bra dag, henta sykkelen til mannen og tatt ut ene kjøkkenskapet, sett inni der, tatt bilder og tatt den på plass igjen :p Håper jeg har fått mannen med på nå å bo her med litt oppgraderinger ;)

Skal spise om ca 1 time ;)
Hvordan har dagen din hvert?
Så da bytter dere ikke?

Snuppa er søt da, hun hadde funnet madrassen til reisesenga og lagt den mellom sprinkelsenga og nattbordet mitt, ville ligge ved lillebror <3
Så da ligger hun der da, tenkte det er jo et ok eksperimet siden vi snart vil ha de på samme rom :)
Så herlig [emoji173][emoji173][emoji173]

Back
Topp