Vel om det gjelder noe sånt trenger jeg ikke se den for 5 åringen her demonstrer nærmest daglig hvor lett hun får kontakt med fremmedeJeg synes den er litt gøy..
Om voksne hadde hatt det så lett for å ta kontakt med folk..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel om det gjelder noe sånt trenger jeg ikke se den for 5 åringen her demonstrer nærmest daglig hvor lett hun får kontakt med fremmedeJeg synes den er litt gøy..
Om voksne hadde hatt det så lett for å ta kontakt med folk..!
Trist. Men ikke så rart. Jeg mener, om du går og spør noen "hei,skal vi være venner", VIL de mest sannsynlig si "nei", eller "ehh, hva er galt med deg?". Såå......Ja helt sprøtt.
Ja hvert en veldig bra dag, henta sykkelen til mannen og tatt ut ene kjøkkenskapet, sett inni der, tatt bilder og tatt den på plass igjenHei Shadow
Bra dag? Spiser du?
ja jobbe er viktig, mannen ser ut til å allerede gi opp å jobbe hjemmeHei på deg [emoji4]
Ja det gikk fort på slutten. De jobbet som gale så jeg nå [emoji6]
Jeg måtte jobbe litt, var nødt til å få ferdig ting til sommerfesten tirsdag.
Jau. Spennende akkurat nå. Snart fødsel så. Men ser enkelte ting som gir meg lyst å skrive fødebrev, altså...Du får se om du liker det![]()
Utrolig klatremus!Hvis jeg ikke husker helt feil, har jeg skrevet 233 innlegg i dag. Det er lenge siden sist [emoji13][emoji16]
Haha.. Er voksne som gjør det da. "Can we cuddle?" [emoji23]Vel om det gjelder noe sånt trenger jeg ikke se den for 5 åringen her demonstrer nærmest daglig hvor lett hun får kontakt med fremmede![]()
Jeg må også skravle tør ikke se på lista engangJeg må skravle. Raser ned på lista [emoji14]
Tj greit med et roligere tempo ogsåKommer vel på morgenen. Ikke mye å forvente midt på natta i alle fall [emoji28]
haha må nok inn på youtube når dere har lagt dereHaha.. Er voksne som gjør det da. "Can we cuddle?" [emoji23]
Joa. Lettere å følge med i alle fall.Tj greit med et roligere tempo også![]()
Og enda har jeg vært opptatt mellom 13 og 18... Hjalp å stå opp tidlig med ungene og kunne sløve i sofaenIkke verst! Mye mer enn meg![]()
Ikke verstOg enda har jeg vært opptatt mellom 13 og 18... Hjalp å stå opp tidlig med ungene og kunne sløve i sofaen
Ja at alt er ferdig til sommerfesten er hakket viktigere enn babyverden fant jeg utja jobbe er viktig, mannen ser ut til å allerede gi opp å jobbe hjemme![]()
Så da bytter dere ikke?Ja hvert en veldig bra dag, henta sykkelen til mannen og tatt ut ene kjøkkenskapet, sett inni der, tatt bilder og tatt den på plass igjenHåper jeg har fått mannen med på nå å bo her med litt oppgraderinger
Skal spise om ca 1 time
Hvordan har dagen din hvert?
Så herlig [emoji173][emoji173][emoji173]Snuppa er søt da, hun hadde funnet madrassen til reisesenga og lagt den mellom sprinkelsenga og nattbordet mitt, ville ligge ved lillebror <3
Så da ligger hun der da, tenkte det er jo et ok eksperimet siden vi snart vil ha de på samme rom![]()
Mener å huske at vi ligger godt foran skjemaet her inne på denne tråden [emoji6]Hehe ja, men må ha mange her inne også da![]()
Du ligger over meg, og ikke så verstJeg må også skravle tør ikke se på lista engang![]()