Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Måtte gjøres. Han ble så sur [emoji23][emoji23]Det er gjort for lenge siden [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte gjøres. Han ble så sur [emoji23][emoji23]Det er gjort for lenge siden [emoji23][emoji23]
Høres ikke så ille utÅh, jeg har blitt helt hekta på bringerbær funsaft og kullsyrevann. [emoji813]red
Det hjalp ser jeg.Haha, sikkert lurt [emoji23]
Blir forbanna av spnt jegHøres jo helt vilt ut!![]()
Haha. Sauen og bæbæ. Jaja [emoji23] Stusset ikke på det jeg.Haha[emoji23][emoji23][emoji23] njæ.... jo, det er værre[emoji28] såpass langt før i tenkingen enn skrivingen så blir det slik[emoji23][emoji23]
Det er nok lurt[emoji6] vi skal og en dag, må bare få lurt med meg han pappaen i huser[emoji14]
Skjønner det er nedtur altså, men fint å kunne være med da sikkert[emoji4] og lille var sikkert glad for det og. Hva vi ikke gjør for de barna våre.
Folk altså... Så unødvendig!Blir forbanna av spnt jeg
Det andre laget vårt hadde gitt beskjed til trener for ene motstanderlaget men han bare ristet på hodet og smilte å gikk
Er vel ikke såååå langt [emoji28][emoji28]Jaja, snartur det [emoji106][emoji106]
Skikkelig tur altsåUff. Slitsomt. Mi står opp selv, ordner seg på badet og.. Ordner egentlig alt. Må bare opp og sjekke.
Så lenge jeg skjærer brød kvelden før, klarer hun alt selv. Bedre løsning og.. Hun er så gretten om morran om jeg vekker henne, så mye bedre at hun ordner seg selv.
Må dog opp i morgen med henne. Pga turen. Passe på hun får med seg alt. De blir jo borte til onsdag..
Så bra!Da fikk jeg en tråd![]()
Skal være men er ikke
Ene spilleren satte albuen rett i magen på kb så han mistet pusten
2 sek etter tok en annen spiller og spsrket en til fra laget vårt rett ned
Null frispark...
Ha ha vittigHehe. Mannen er så skvetten av seg [emoji23][emoji23]
Han skulle plage meg i stad.. Så.. Jeg snudde meg bare mot ham og sa "WÆH!". Og han HOPPA jo meterhøyt
Helt enig men vanskelig når trenere synes det er greitBlir så irritert da det er slik. Blir jo så feil for en tiåring, og dem som lærer seg at det går ann og spille slik blir jo så dårlig likt. Det er jo ikke bra heller.
Her ble jeg sur. Den peip når den ikke skulle pipe ! Så hver gang jeg tok en lur falt det den helt naturlig å pipe. Selv om den varsla ting jeg hadde svart på timer før [emoji23]Måtte gjøres. Han ble så sur [emoji23][emoji23]
Går stadig nedoverMangler bare 13 tråder nå![]()
[emoji23][emoji23][emoji23]Hehe. Mannen er så skvetten av seg [emoji23][emoji23]
Han skulle plage meg i stad.. Så.. Jeg snudde meg bare mot ham og sa "WÆH!". Og han HOPPA jo meterhøyt
Det gjør detGår stadig nedover
Sambo spiste opp godteriet mitt!![]()
Er bra detDet gjør det![]()