♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha[emoji23][emoji23][emoji23] njæ.... jo, det er værre[emoji28] såpass langt før i tenkingen enn skrivingen så blir det slik[emoji23][emoji23]
Det er nok lurt[emoji6] vi skal og en dag, må bare få lurt med meg han pappaen i huser[emoji14]
Skjønner det er nedtur altså, men fint å kunne være med da sikkert[emoji4] og lille var sikkert glad for det og. Hva vi ikke gjør for de barna våre.
Haha. Sauen og bæbæ. Jaja [emoji23] Stusset ikke på det jeg.

Er jo moro for unga da :) Og ja. Hva gjør vi ikke for dem [emoji173]

Hehe. Mannen er så skvetten av seg [emoji23][emoji23]
Han skulle plage meg i stad.. Så.. Jeg snudde meg bare mot ham og sa "WÆH!". Og han HOPPA jo meterhøyt

Uff. Slitsomt. Mi står opp selv, ordner seg på badet og.. Ordner egentlig alt. Må bare opp og sjekke.

Så lenge jeg skjærer brød kvelden før, klarer hun alt selv. Bedre løsning og.. Hun er så gretten om morran om jeg vekker henne, så mye bedre at hun ordner seg selv.

Må dog opp i morgen med henne. Pga turen. Passe på hun får med seg alt. De blir jo borte til onsdag..
Skikkelig tur altså :D

Har også oppskjært brød [emoji14] Er jo genialt. Dermed får jeg sove lenge i helgene også for hu ordner seg :)

Skal være men er ikke
Ene spilleren satte albuen rett i magen på kb så han mistet pusten
2 sek etter tok en annen spiller og spsrket en til fra laget vårt rett ned
Null frispark...

Blir så irritert da det er slik. Blir jo så feil for en tiåring, og dem som lærer seg at det går ann og spille slik blir jo så dårlig likt. Det er jo ikke bra heller.

Måtte gjøres. Han ble så sur [emoji23][emoji23]
Her ble jeg sur. Den peip når den ikke skulle pipe ! Så hver gang jeg tok en lur falt det den helt naturlig å pipe. Selv om den varsla ting jeg hadde svart på timer før [emoji23]

Back
Topp