♡ Skravletråd JUNI ♡

Så bra at bilen er i orden! Det er ikke min. :(

Helgen har vært fin. :)
Heh. Kunne gått litt galt her da. Check-engine lyset var på innimellom.. Viste seg at grunnen var at den var så og si tom for olje [emoji85][emoji85] /dårlig på å peile.
Var type.. 3-4 mm olje igjen [emoji85]

Og det med tenningslåsen fikset pappa. Forhåpentligvis permanent, men det vet vi ikke enda. Funker nå i alle fall.

Ja, din bil hadde masse dyrt fikserier på gang? [emoji33][emoji33]

Godt at den har vært bra [emoji173]️

Var det å så blir jeg så grinete på ufint spill og dommer som ikke blåser for oss

Det skjønner jeg du blir. Skal det ikke være fear play da, eller er det bare håndballen som er så opptatt av det?

Det kan være. De merker så mye. Se på mi som er mye sint, antagelig fordi jeg er syk.
Det er vel gjerne sånn.. Hun liker magen og sånt da, så.. Vet ikke. Får bare se hva som skjer.

Det skjønner jeg du blir. Skal det ikke være fear play da, eller er det bare håndballen som er så opptatt av det?
Skal være men er ikke
Ene spilleren satte albuen rett i magen på kb så han mistet pusten
2 sek etter tok en annen spiller og spsrket en til fra laget vårt rett ned
Null frispark...

I går satt minste og lurte på enkelte ord på norsk og engelsk. Vi satt i bilen og hadde på litt musikk.

Så sier hu - busskilt.
Men hu sa det så fort at det jeg hørte var noe helt annet.
Så jeg spurte jo tilbake on hu virkelig lurte på hva BULLSHIT betydde.

Ungen helt på latteren og roper høyt at hu sa busskilt og jeg sa derimot ett ord jeg ikke får lov å bruke [emoji85][emoji87] Fy mamma [emoji56]
Hahahaha, kjenner igjen den da [emoji23]
Men jeg sier heller gjerne 'hvasadu?' [emoji28]

Da fikk jeg en tråd :)

Heh. Kunne gått litt galt her da. Check-engine lyset var på innimellom.. Viste seg at grunnen var at den var så og si tom for olje [emoji85][emoji85] /dårlig på å peile.
Var type.. 3-4 mm olje igjen [emoji85]

Og det med tenningslåsen fikset pappa. Forhåpentligvis permanent, men det vet vi ikke enda. Funker nå i alle fall.

Ja, din bil hadde masse dyrt fikserier på gang? [emoji33][emoji33]

Godt at den har vært bra [emoji173]️

Huff, det hørtes kritisk ut. Flaks at du oppdaget det!

Jaa, 20 laken! Fatter ikke hvordan jeg skal løse det. Tror jeg må vurdere å bli eskortepike. :laughing005

Neida, skal ringe forsikringsselskapet i morgen. Frykter at det skjedde når jeg kjørte i grøfta i vinter. Iallefall noe av skadene.

Vurderer å selge hele bilen og kjøpe meg en skikkelig hestebil.

Hahahaha, kjenner igjen den da [emoji23]
Men jeg sier heller gjerne 'hvasadu?' [emoji28]
Normalt gjør jeg det og tror gjerne jeg gjorde det også. Men tror hørselen er helt på trynet. For jeg hørte tydelig bullshit [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg spør ikke mer enn en gang "hæ" helst. Ellers blir jeg flau gitt [emoji23]

Skal være men er ikke
Ene spilleren satte albuen rett i magen på kb så han mistet pusten
2 sek etter tok en annen spiller og spsrket en til fra laget vårt rett ned
Null frispark...
Høres jo helt vilt ut! :(

Hahaha. Er det verre enn at jeg ikke så noe unormalt med det i det heletatt? [emoji23][emoji23][emoji23] Hahahaha.

Vi tenkte å prøve en hverdag etter jobb. Da er det kanskje litt roligere.

Gikk greit med meg, men så lenge jeg må ta Paralgin for at hodet ikke skal spise meg, så er det nedtur allikevel... Det er sterke smertestillende, og Paracet og Ibux har ingen effekt. På slike dager må jeg ofte ta 2 i løpet av dagen, mens en dag hjemme kan jeg klare uten.

Dog godt å se lille kose seg :)

Haha[emoji23][emoji23][emoji23] njæ.... jo, det er værre[emoji28] såpass langt før i tenkingen enn skrivingen så blir det slik[emoji23][emoji23]
Det er nok lurt[emoji6] vi skal og en dag, må bare få lurt med meg han pappaen i huser[emoji14]
Skjønner det er nedtur altså, men fint å kunne være med da sikkert[emoji4] og lille var sikkert glad for det og. Hva vi ikke gjør for de barna våre.

Minste er lik. Nesten ikke til å få opp en gang om morgen når skolen skal i gang. Da blit jeg innimellom så frustrert at det er jeg som gråter en skvett [emoji85]
Uff. Slitsomt. Mi står opp selv, ordner seg på badet og.. Ordner egentlig alt. Må bare opp og sjekke.

Så lenge jeg skjærer brød kvelden før, klarer hun alt selv. Bedre løsning og.. Hun er så gretten om morran om jeg vekker henne, så mye bedre at hun ordner seg selv.

Må dog opp i morgen med henne. Pga turen. Passe på hun får med seg alt. De blir jo borte til onsdag..

Back
Topp