2:00:38.
38 små sekunder over 2 timer.
Skylder på en idiot av en trailersjåfør som spurte om hjelp og ikke helt forstod hva jeg sa. Ble stående på prate med han en 2-3 minutter
Å nei!![emoji33] teknisk sett under 2 da, men sykt irriterende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2:00:38.
38 små sekunder over 2 timer.
Skylder på en idiot av en trailersjåfør som spurte om hjelp og ikke helt forstod hva jeg sa. Ble stående på prate med han en 2-3 minutter
Tja, det virker som hun følger sin egen kurve.. undersøkelsen i morgen er bare for å være på den sikre siden. Så har slått meg til ro med at hun bare er litt mindre enn gjennomsnittet. Plana er vel hyppige undersøkelser nå mot slutten, og innleggelse så fort blodtrykket mitt blir for høyt. Så lenge det holder seg stabilt får jeg være hjemme fram til det nærmer seg termin, men det er egentlig ingen som tror at jeg får augustbaby [emoji28] blir spennende å se!Hvordan ser det ut..? Har dere noe plan fremover sånn, eller er det å vente og se an str?
Alt er bra, hun er litt under gjennomsnittet og jeg har kronisk hypertensjon, så de vil følge godt med oss begge to i tilfelle det har en sammenheng og på grunn av økt fare for svangerskapsforgiftning. Syns det blir litt masete selv, men det er mest fordi det er så langt å kjøre inn til Trondheim og hjem igjen med bekkenløsning [emoji28][emoji28]Alt bra da? Hadde mye selv, synes det ble masete til slutt. Men det er jo en grunn til det da.
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?God morgen![]()
Nei.Det er kjempefriskt og godt!
Dere skal i morgen da?
Oki god vaktJobb her[emoji2]
Han ble skikkelig irritert..
Ser på film
Bare sett den hundre ganger før
Mail sendt avgårde til lærer..
Spent på svsret
Kb ble lagt inbakken 3 ganger på fredag av en annen elev som sparket videre på han etter å ha lagt hab i bakken
Sambo har lastet ned en spinner-app.![]()
Jeg må tisse, men sofaen er så... dyp...![]()
Veldig. Bare for lite. Minn meg på å legge meg tidlig i dag gitt [emoji23] Du da?Sovet godt?
Bedre enn det pleier her. Men ja for liteVeldig. Bare for lite. Minn meg på å legge meg tidlig i dag gitt [emoji23] Du da?
Skal du på jobb da? Holder på å steller meg nå for jobb her. Veldig lite fristende gitt [emoji1] men våkner vel utover tenker jeg håper jeg hahaBedre enn det pleier her. Men ja for lite![]()
Nei, fri. Vi skal på akvarietSkal du på jobb da? Holder på å steller meg nå for jobb her. Veldig lite fristende gitt [emoji1] men våkner vel utover tenker jeg håper jeg haha
Nei. Men guuh, så godt å ha klart det. Bare 8 sånne igjen [emoji23]He he ja det har vi
Ikke ofte det er sånn på en søndag
Nååja, som regel snill.. Trener bare hjertet hans litt da. [emoji14]Haha, så ond du er![emoji23]