Alt bra da? Hadde mye selv, synes det ble masete til slutt. Men det er jo en grunn til det da.Ja, vekstkontroller annen hver uke har det vært i det siste [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt bra da? Hadde mye selv, synes det ble masete til slutt. Men det er jo en grunn til det da.Ja, vekstkontroller annen hver uke har det vært i det siste [emoji4]
Du har det som trengs for skikkelig skravling du ogJeg har en hund forresten! Han er søt!
Jeg er her jeg.Jaa, da titter jeg innom da, men nå sover vel de fleste [emoji14]
Ikke verst!Jeg er her jeg.
Så koseligOoh, jeg har gått fra "flørter med forumet" til "betatt av forumet"!
Og det er jeg virkelig. FOR en herlig gjeng dere er [emoji813]red
Nja. Jeg er egentlig litt håpløs sånn. Nattdyr. Samtidig har jeg en hodepine som er verst i liggende stilling som gjør at det ikke alltid ee mulig [emoji14]Pleier dere å legge dere tidlig? Det er så lyst ute her hos oss og da er det vanskelig å sovne
Så bra! Ja, måtte kjøre skikkelig på... Men vi greide det!Ikke verst!Fått lappet sammen hodet litt, så roer ned før natta. Pangavslutning her så jeg [emoji14]
Ja jeg så det, imponerende! Mye morsomme skrivefeil, og generelt mange usaklige sider [emoji23] Men veldig bra jobba! Skal du ikke sove?Så bra! Ja, måtte kjøre skikkelig på... Men vi greide det!
Hadde ikke tid til å drive å rette opp vett.. [emoji23]Ja jeg så det, imponerende! Mye morsomme skrivefeil, og generelt mange usaklige sider [emoji23] Men veldig bra jobba! Skal du ikke sove?
Takk.Lykke til
Jo takk [emoji4]Kos deg [emoji1]
Takk [emoji4]Lykke til med det![]()
Hadde ikke tid til å drive å rette opp vett.. [emoji23]
Og ble skikkelig tørrprat inni der ja. "ja, hehe, kult, dumt, heh.."
Joda. Jeg bare.. Ville se på noe først.
Ble fødeavdelingen. Satt det på opptak, tenkte prøve se på det.Haha. Morsomt å se. Flinke er dere
Jaa. Serie?
Mentos reklame? hvilken da?Ååh, jeg liker virkelig mentosreklamen [emoji23] burde hatt et tvprogram.
Med ungene som sier hva de voksne skal si [emoji23]Mentos reklame? hvilken da?
Hei på deg. Vi har kjørt hardt på her inne, heh.. [emoji14]Wow damer 1207 nye innlegg idag! Jeg har dessverre hvert helt opptatt hjemme men om noen er her nå så er jeg også det![]()
Ikke sett men må vel finne denMed ungene som sier hva de voksne skal si [emoji23]