Det synes jeg var en super idé!Wooh. Mannen har lovet å vaske og rydde i morgen. Og jeg har sagt at jeg antagelig må ha hviledag. Så.. I morgen skal jeg sove til... Overimorgen. Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg var en super idé!Wooh. Mannen har lovet å vaske og rydde i morgen. Og jeg har sagt at jeg antagelig må ha hviledag. Så.. I morgen skal jeg sove til... Overimorgen. Hurra!
Eragon er bra!Tara Reid er ikke en god skuespiller gitt. Eller han der gamle Beverly hills 90210 skuespilleren.
Tragisk når sånne crappy filmer får gå så lenge, men Eragon som er basert på en triologi, er fremdeles kun laga 1 av og det kommer aldri mer noe annet av den heller. Og den var kjekk. Hallo? Drage med ! [emoji7]
Jaaa. Jentene er flinkeSnart 8000 svar i denne tråden! Så Kult!!
Takk! [emoji7][emoji23][emoji1]Eragon er bra!
Jada.... Og vi forsov oss.... [emoji85]huff så tidlig
god natt<3
Det er sånt jeg hater med jobben.... Avskjeder er grusomt....Skjønner jeg godt
#denfølelsen [emoji23][emoji23] Men skade?Vond i knehasen. Vondt å bøye kneet og legge press på det. Kjenner ryggen også skranter. Sånn. Klarer jeg å strekke den ut. Tvilsomt. 30, going on 90 [emoji23] Den følelsen
Hurra [emoji173]8000! [emoji324][emoji324]
Hihi, ja den hadde jeg glemt [emoji23][emoji13]Hihi[emoji23] vurdert Pampers??[emoji23]
Jeg og!Jeg vil også på IKEA!![emoji15]
Haha [emoji85][emoji23] Nei. Tror det bare er en sånn periodesmertegreie rett og slett. Har fått det med noen mnds mellomrom i mange år#denfølelsen [emoji23][emoji23] Men skade?
Ja, det er litt spooky til tider. Og den største grunnen til at jeg ikke kjører særlig bil. Jeg skvetter til tider.Nesten litt spooky?![emoji14]
Mhm ikke santSkjønner jeg godt. Måte på da til de prisene vi kjøper de for ! [emoji33]
Da er vi minst 2 [emoji13]Trøtt allerede... [emoji56][emoji23]
Mat til turHva skal du bestille?
Vi er visst altfor mye trøtte vi to [emoji33][emoji85]Da er vi minst 2 [emoji13]
Lenge siden detGitt opp aquaplay antar jeg
Henger meg påDa er vi minst 2 [emoji13]
Jepp [emoji16]Ble du ferdig?[emoji2]