Ja, da er det sikkert litt livlig på dagtid jaHar 2 jenter på 2,5 år og 6 år, og så venter vi på lillebror som kommer i juli
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da er det sikkert litt livlig på dagtid jaHar 2 jenter på 2,5 år og 6 år, og så venter vi på lillebror som kommer i juli
Du da?
Jepp. Ellers blir det ingen Klatremus å skravle med i morgen [emoji23][emoji13]Mat er også viktig ja![]()
HahahaJepp. Ellers blir det ingen Klatremus å skravle med i morgen [emoji23][emoji13]
Ja blir en flott ferie i år tror jeg.Herlig med tur til Danmark daOg å besøke familie
Godt med fire uker ferie sammen
![]()
Ja jeg trenger begge deler selv... Forsov oss i dag fordi jeg fikk for lite søvn i natt...Mat trenger definitivt jeg ihvertfall [emoji14]
Søvn er ikke så verst det heller [emoji813]pink![]()
Når i juli har du termin?Har 2 jenter på 2,5 år og 6 år, og så venter vi på lillebror som kommer i juli
Du da?
Så spennende [emoji4]Ja, da er det sikkert litt livlig på dagtid jaJeg venter mitt første barn nå
![]()
Hva spiste du?HahahaJeg har nettopp spist. Men kjenner at øynene begynner å bli tunge. Litt trøtt ja.
![]()
Ja, kan være vanskelig å få til alt det man ønsker i en sånn begrenset tidsperiode. Sommeren går jo så alt for fort!Ja blir en flott ferie i år tror jeg.
Greit for de andre som har mange uker fri, å dele opp sånn.
Vanligvis prøver vi å ta en tur på hytta sammen, men fikk ikke til det i år
Og siden jeg bytter arbeidssted nå etter ferien synes jeg det er greit å få ei uke alene sånn at jeg kan sette meg godt inn i ting uten å måtte ha de andre å bruke tid på samtidig.
Det vet vi ikke enda, håper å få vite det på oul i juli. Har termin i desemberSå spennende [emoji4]
Jente eller gutt?
Er ikke alltid like lett å få til alt.Ja, kan være vanskelig å få til alt det man ønsker i en sånn begrenset tidsperiode. Sommeren går jo så alt for fort!
Spennende med nytt arbeidssted da![]()
Blomkålsuppe og kavring med smørHva spiste du?
Trøtt men titter nå innomSkal du sove med en gang?
Så genialt å få arbeid så nærme!Er ikke alltid like lett å få til alt.
Ja det blir spennende. Rett oppi veien her, 6-700 meter. Og nabobhg til frøkna. [emoji4]
Det er godtBlomkålsuppe og kavring med smør![]()
Ja, da er det sikkert litt livlig på dagtid jaJeg venter mitt første barn nå
![]()
Åh . Invitere daSå koselig med besøkDet syns jeg at jeg har altfor sjelden!
Ja, jeg er veldig glad i blomkålsuppe. Fungerer fint om man er matlei ogsåDet er godt![]()
Når i juli har du termin?
13+3Åh så koselig!
Hvor langt er du på vei?