♡ Skravletråd JUNI ♡

Han er fra Ukraina, så "selvfølgelig" ikke EU land :sorry: Han var her egentlig på studentvisum, så jeg møtte han på skolen, men så ble visumet inndratt pga at UDI mente at progresjonen hans ifht studiet ikke gikk raskt nok :(

Men vi finner ut av det :) Jeg har bestemt at det skal løse seg ;):p
Ååh, så kjipt! Det løser seg nok skal du se! Du er ikke første som finner en mann utenom grensene. Tror mange går veien gjennom forlovelsesvisum, og da gifter seg. Men litt usikker på hvordan det fungerer :) Ordner seg nok. :)

Ja i sentrum tenkte jeg :) De har vel flere butikker, men litt kronglete å komme seg til uten bil? Eller kanskje bare jeg som ikke er godt nok kjent med bussene :p
Ja Åsane gullgruven isllefall . Og en til . Drotningsvik om jeg ikke husker feil

Ååh, så kjipt! Det løser seg nok skal du se! Du er ikke første som finner en mann utenom grensene. Tror mange går veien gjennom forlovelsesvisum, og da gifter seg. Men litt usikker på hvordan det fungerer :) Ordner seg nok. :)

Nei jeg er nok ikke den eneste :) Problemet akkurat nå er at jeg må møte en viss sum i inntekt i løpet av ett år for å kunne søke familiegjenforening, men det er nesten umulig når jeg er student. Men, det skal ordne seg, og foreløpig så får han rett og slett komme som turist :p

Nei jeg er nok ikke den eneste :) Problemet akkurat nå er at jeg må møte en viss sum i inntekt i løpet av ett år for å kunne søke familiegjenforening, men det er nesten umulig når jeg er student. Men, det skal ordne seg, og foreløpig så får han rett og slett komme som turist :p
Ja, stemmer det. For at du må kunne forsørge han om han kommer... Skulle altså vært litt andre regler når dere har barn sammen da, synes jeg. Mulig man kan søke familiegjenforening for barnet? :)

Da tar jeg natt jeg også!
Koselig her, blir definitivt ikke siste gang jeg er innom skravletråden :) Takk for selskapet :Heartpink

Back
Topp