Han sov bra idag, vel i kveld har han våknet to ganger da. Men oppe med storesøster og merker det godt
Håper dere sovna alle mann og sov godt[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han sov bra idag, vel i kveld har han våknet to ganger da. Men oppe med storesøster og merker det godt
Så herlig[emoji4] Hvilken farge blir det?
Sfo ringte men jeg gjorde meg klar til å lufte hunden. Hodepine og kvalme (mao migrene) tok med meg paracet (som funker for migrenen) og puttet jentungen i bilen i stedet og sto utenfor skolen 4 minutter etter at telefonen ringte, da to han der og ventet på meg og synte jeg hadde brukt lang tid . Jeg forklarte fire minutter og han innså at det ikke var lenge "men føltes bare slik fordi jeg ikke er så bra"
To timer enere frisk som en fik, gjorde lekser, spiste middag og gikk på trening.
God morgenGod morgen[emoji259]
Har dere hatt en god natt?
Det har jeg også med min. Men den har ikke fått noe merker av den grunn hellerIkke jeg heller heldigvis. Annet enn at jeg mistet s7 edge i bakken.
Haha ja. Ble med headset og musikk da [emoji14]Wæææ. Disse mennene altså [emoji23]
TakkHøres vondt ut [emoji85] God bedring [emoji173]
Haha vi gjør ikke det nei [emoji56]Ikke såå rart kanskje? [emoji14] Sover vel ikke mest...
God morgen . Huff da:/ masse god bedringGod morgen alle. Jeg sliter veldig. Våkna med tidenes luftsmerter i magen. Kjennes ut som kniver i magen som vrir seg jo. Herlig. Gikk fra før som ei gammel dame, i dag ser jeg enda verre ut gitt [emoji23]
Nei. Har ikke spist noe annet enn de vanlige skivene jeg pleier alltid ta. Men vært litt småvond i magen siden helga, men fullt mulig å bevege meg ordentlig. Men nå var den veldig vond kjenner jeg og jeg sliter litt. Men ikke lett å få ut lufta heller gittGod morgen . Huff da:/ masse god bedring [emoji173]️Fått i deg noe ? Eller tanker som fører med seg magevondt ?
Prøvee på det så får vi seNei stå på![]()
Huff da. Då slitsomt . Håpe det gir seg snartNei. Har ikke spist noe annet enn de vanlige skivene jeg pleier alltid ta. Men vært litt småvond i magen siden helga, men fullt mulig å bevege meg ordentlig. Men nå var den veldig vond kjenner jeg og jeg sliter litt. Men ikke lett å få ut lufta heller gitt
Mhm synes detNei, jeg så det. Og burde jo i grunn tåle såpass.
Håper virkelig det jaHuff da. Då slitsomt . Håpe det gir seg snart[emoji173]️[emoji173]️
God morgenGod morgen[emoji259]
Har dere hatt en god natt?
God morgen synGod morgen![]()
God morgenGod morgen alle. Jeg sliter veldig. Våkna med tidenes luftsmerter i magen. Kjennes ut som kniver i magen som vrir seg jo. Herlig. Gikk fra før som ei gammel dame, i dag ser jeg enda verre ut gitt [emoji23]