♡ Skravletråd JUNI ♡

Sfo ringte men jeg gjorde meg klar til å lufte hunden. Hodepine og kvalme (mao migrene) tok med meg paracet (som funker for migrenen) og puttet jentungen i bilen i stedet og sto utenfor skolen 4 minutter etter at telefonen ringte, da to han der og ventet på meg og synte jeg hadde brukt lang tid . Jeg forklarte fire minutter og han innså at det ikke var lenge "men føltes bare slik fordi jeg ikke er så bra"

To timer enere frisk som en fik, gjorde lekser, spiste middag og gikk på trening.

Så bra Paracet har effekt på ham[emoji4]
4 minutter er lenge når man er dårlig[emoji12]

God morgen alle. Jeg sliter veldig. Våkna med tidenes luftsmerter i magen. Kjennes ut som kniver i magen som vrir seg jo. Herlig. Gikk fra før som ei gammel dame, i dag ser jeg enda verre ut gitt [emoji23]

God morgen alle. Jeg sliter veldig. Våkna med tidenes luftsmerter i magen. Kjennes ut som kniver i magen som vrir seg jo. Herlig. Gikk fra før som ei gammel dame, i dag ser jeg enda verre ut gitt [emoji23]
God morgen . Huff da:/ masse god bedring ❤️Fått i deg noe ? Eller tanker som fører med seg magevondt ?

God morgen . Huff da:/ masse god bedring [emoji173]️Fått i deg noe ? Eller tanker som fører med seg magevondt ?
Nei. Har ikke spist noe annet enn de vanlige skivene jeg pleier alltid ta. Men vært litt småvond i magen siden helga, men fullt mulig å bevege meg ordentlig. Men nå var den veldig vond kjenner jeg og jeg sliter litt. Men ikke lett å få ut lufta heller gitt

Nei. Har ikke spist noe annet enn de vanlige skivene jeg pleier alltid ta. Men vært litt småvond i magen siden helga, men fullt mulig å bevege meg ordentlig. Men nå var den veldig vond kjenner jeg og jeg sliter litt. Men ikke lett å få ut lufta heller gitt
Huff da. Då slitsomt . Håpe det gir seg snart❤️❤️

Back
Topp