Holder på å legger minstemor. Og er stuck på rommet hennes med det. For mannen sover og jeg skal ikke ha noe av at hu vekker han med tull igjen. Så her er jeg stuck. Lykke at hu har sofa på rommet [emoji56]
Roper og hyler hun om du går?[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder på å legger minstemor. Og er stuck på rommet hennes med det. For mannen sover og jeg skal ikke ha noe av at hu vekker han med tull igjen. Så her er jeg stuck. Lykke at hu har sofa på rommet [emoji56]
Jeg er bare 165. Rekker vel akkurat opp [emoji23]
Hahaha. Jeg tar det som regel jeg også... Og legger der i boden evnt. Hu har glemt hu har gitt meg det innen hu er i mitt hus igjen [emoji23]HahaLurer på om det er en sånn naturlig taktikk de legger til seg. For hvis mamma sier nei, så kommer mormor til meg og spør, og jeg er så fryktelig dårlig på å si nei. Haha [emoji14] Ja, de kunne jo ikke kaste så mye, med tanke på at det kunne komme dårligere tider også.
![]()
Haha ja ! Det kan vi. Også er de flytta nærmere. Skikkelig gåavstandÅåh, så heldige da![emoji1] men da kan dere ihvertfall besøke dem i det fine huset da[emoji23]
Du hoppet over innlegget om at jeg ble oppringt for å hente ham med migrene?
Nei. Men synger høyt så alle skal høre [emoji23]Roper og hyler hun om du går?[emoji85]
*phu* [emoji28]Det holder det[emoji6][emoji23]
Her ble det brått fullt hus og besøk
Greit på jobb i dag?![]()
Hehr ja må nesten være det![]()
Det ble jegBle du ferdig?[emoji2]
Kjenner meg sliten i dag. enda jeg ikke var med på krampe-skravlining i går så kjenner jeg at jeg ikke helt klarer det i adg heller og tempoet er ikke rasende høyt så det ligger ann til mulig krampe i kveld igjen...
Veldig . Svigermor og venneparSå koselig da[emoji1]
Hva skulle du ha gjort?Jeg har så mye jeg skulle hatt gjort i kveld, men blir jo bare sittende her[emoji14]
Åhhh ikke?:/Tror jeg gir meg for dagen
Er bare deppa kjenner jeg
Tlf har begynt å sprekke på framsiden også
Fy flate så elendig kvalitet å ingen garanti gjelder
Hahaha, ja, det er greit sånn. Jeg har liksom ikke en bod å legge noe i, så jeg må lagre på låven til mamma og pappa.. Der har jeg nå et helt hjørne fullt med arvasaker. Noe skal jeg ha og bruke altså, men enkelte ting.... blir nok aldri brukt. HahaHahaha. Jeg tar det som regel jeg også... Og legger der i boden evnt. Hu har glemt hu har gitt meg det innen hu er i mitt hus igjen [emoji23]
Oh noIkke tvil om noe annet[emoji85]
Vis vedlegget 227492
Siste ti minytter kom det 118 innlegg, det er jo bra brukbar fart da.
(og denne tråden er ajour for morgendagen og nesten onsdag også.)