♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld! :)
Jeg har nettopp spist en sen middag og nå slapper jeg bare av :) Enn du? Har du hatt en fin kveld? :)
Hva spiste du da?

Slapper av, prøver å ikke sovne men det er vist vanskelig idag

Ellers er det en fin kveld da [emoji4]

Såg bra! Håper han gjøres det for husk at ødemer, tidlig fødsel før, stress ved flyttingen og være såpass aktiv kan umulig være anbefalt
Tror han merker det på meg, at jeg holder på å dævve her. Men jeg gjør jo ikke så mye ANNET da. Jeg går ikke lange turer eller noe. Og.. Når vi endelig blir ferdige med dette, så kan jeg sove resten av svangerskapet.

Hva spiste du da?

Slapper av, prøver å ikke sovne men det er vist vanskelig idag

Ellers er det en fin kveld da [emoji4]
I dag ble det løvbiff med pommes frites, pitabrød og bernais :) Er du trøtt? Hva har du gjort i dag? :)

Skjer ofte sånn.

Ene gangen i Spania hadde det hagla så mye og stort at campingvogner fikk bulker og folk havna på sykehus. Det var juli med 40-50 grader [emoji33]
Whaat... Merkelig [emoji28]
The day after tomorrow tendenser da.

Whaat... Merkelig [emoji28]
The day after tomorrow tendenser da.
Hahaha ja [emoji23][emoji33] Sykt å tenke på.
Vil nå se katastrofe film. Men sett alle så ofte at jeg er lei. Må komme noe nytt verden går under pga naturkatastrofefilm. Ikke nok en verden går under av haier i tornadoerfilm [emoji23][emoji23]

Holder på å legger minstemor. Og er stuck på rommet hennes med det. For mannen sover og jeg skal ikke ha noe av at hu vekker han med tull igjen. Så her er jeg stuck. Lykke at hu har sofa på rommet [emoji56]

Æsj ja [emoji33] Men må vel.

Også er jeg biiiiittelitt sjalu at svigerinna og svogern kjøpte i dag drømmehuset jeg og mannen sikla på [emoji33][emoji23][emoji7] Heldige de !
Åh, da forstår jeg at du er litt sjalu! De kjøpte akkurat det huset dere sikla på? :)

Back
Topp