Ammebher og bh (i MIN str). Klær i str 56. Bukse og sokker til vesla. Bikini til meg selv. Og solkrem. [emoji14]
Sparte type.. Halve beløpet.
Så digg da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammebher og bh (i MIN str). Klær i str 56. Bukse og sokker til vesla. Bikini til meg selv. Og solkrem. [emoji14]
Sparte type.. Halve beløpet.
Jeg har tatt noe hu ville gi bort fordi det er fint og nøytralt. MEN hu har noe sol skriker mønster og eldre damer. Jeg har sagt det ikke er min stil. Men søren heller. Da har eldste barnet mitt kommet hjem i det også [emoji23] Må enten gjemme oldemora ellet ungen tror jeg [emoji23][emoji23]Klær også? [emoji14] Klær har jeg ikke noe lager av da. Bare fullt av glassting.![]()
Ja, gammel er hun men så lenge vi lufter på fornuftig vis lider hun ikke merkbart
Ble resten av underetg. Endelig ferdig med den. Men nå er jeg dævv.. Ødelagt.
Så rart. Høres ut som en produksjonsfeil syns jeg. Har s7 edge og den tåler mye! Har jo lest at s8 skal være enda bedre og tåle enda mer enn 7ern jo [emoji33]Jo for noen få uker siden
Tåler ingenting den
Jeg har ferie, så har gjort minst mulig. Var ute og gikk en tur i regnet![]()
Trøtt allerede... [emoji56][emoji23]
Høres rart ut. Hva har skjeddNei onecall sier så
Nettaviser derimot sier noe annet
La henne fra meg
Ahh ja fu skrev jo det. Må jeg sjekke utNope forum
Hahaha!Jeg har tatt noe hu ville gi bort fordi det er fint og nøytralt. MEN hu har noe sol skriker mønster og eldre damer. Jeg har sagt det ikke er min stil. Men søren heller. Da har eldste barnet mitt kommet hjem i det også [emoji23] Må enten gjemme oldemora ellet ungen tror jeg [emoji23][emoji23]
Vanlige folk snakker jeg ikke om
Em grunn til at jeg er på juleforum
Ja, det er herlig. Hadde gjort seg med litt bedre vær daSå nydelig med ferie[emoji1] misunnelig!
Ny rett for oss også. Mannen som kom over . Veldig godtJøss, ikke hørt om før[emoji2] smakte det?
Haha. Jeg nyter litt at jeg faktisk har den trøtthetsfølelsen på kvelden når jeg vil sove da [emoji56]Det var litt tidlig[emoji2] eller ikke[emoji12]
Dukker skjer ikke. Det er skrekkfilmmateriale det [emoji23][emoji23][emoji23][emoji33]Hahaha!Det eldste barnet hadde vel sett ut som ei lita oldemor da [emoji14] Når du sier det tror jeg at min mor kom hjem med fire blå skjerf med store akvariefisker på. Alle fire helt lik. Jeg har sluppet billigere unna med klær da. Haha [emoji14] Men jeg fikk noen dukker til framtidige barn som til og med skremmer vettet av meg. De er godt gjemt bort.
![]()
Må innrømme at jeg kun skummer her idag[emoji39] sykt mye å lese og da får jeg jo ikke skrevet noe...
God bedring til storebror[emoji4] her har også eldste hatt migrene idag..
Hahaha, jaDukker skjer ikke. Det er skrekkfilmmateriale det [emoji23][emoji23][emoji23][emoji33]