♡ Skravletråd JUNI ♡

Klær også? [emoji14] Klær har jeg ikke noe lager av da. Bare fullt av glassting. :P
Jeg har tatt noe hu ville gi bort fordi det er fint og nøytralt. MEN hu har noe sol skriker mønster og eldre damer. Jeg har sagt det ikke er min stil. Men søren heller. Da har eldste barnet mitt kommet hjem i det også [emoji23] Må enten gjemme oldemora ellet ungen tror jeg [emoji23][emoji23]

Jeg har tatt noe hu ville gi bort fordi det er fint og nøytralt. MEN hu har noe sol skriker mønster og eldre damer. Jeg har sagt det ikke er min stil. Men søren heller. Da har eldste barnet mitt kommet hjem i det også [emoji23] Må enten gjemme oldemora ellet ungen tror jeg [emoji23][emoji23]
Hahaha! :D Det eldste barnet hadde vel sett ut som ei lita oldemor da :P Når du sier det tror jeg at min mor kom hjem med fire blå skjerf med store akvariefisker på. Alle fire helt lik. Jeg har sluppet billigere unna med klær da. Haha :P Men jeg fikk noen dukker til framtidige barn som til og med skremmer vettet av meg. De er godt gjemt bort. :P

Hahaha! :D Det eldste barnet hadde vel sett ut som ei lita oldemor da [emoji14] Når du sier det tror jeg at min mor kom hjem med fire blå skjerf med store akvariefisker på. Alle fire helt lik. Jeg har sluppet billigere unna med klær da. Haha [emoji14] Men jeg fikk noen dukker til framtidige barn som til og med skremmer vettet av meg. De er godt gjemt bort. :P
Dukker skjer ikke. Det er skrekkfilmmateriale det [emoji23][emoji23][emoji23][emoji33]

Må innrømme at jeg kun skummer her idag[emoji39] sykt mye å lese og da får jeg jo ikke skrevet noe...
God bedring til storebror[emoji4] her har også eldste hatt migrene idag..

Skumme er lov, jeg gjør knapt nok det egentlig

Han ble heldigvis fort bra igjen da, som vanlig. Jeg har ventet på det for det kommer stort sett alltid tre på kort tid. Og han hadde to sist uke

Back
Topp