♡ Skravletråd JUNI ♡

Kjenner meg sliten i dag. enda jeg ikke var med på krampe-skravlining i går så kjenner jeg at jeg ikke helt klarer det i adg heller og tempoet er ikke rasende høyt så det ligger ann til mulig krampe i kveld igjen...

Skulle heller vært det enn varm[emoji28] greiere og kunne kle på seg mer klær enn og ta av og det ikke funker[emoji85]
Ja, forsåvidt. I tillegg har jeg en forkjærlighet til pledd og kakao. [emoji173]️ Samboer sitter der og svetter f.eks,mens jeg koser meg med pleddet [emoji14]

Det er upraktisk.. Uff [emoji14]
Veldig. Men nå sover hu. Snart snike meg ned :D Hører derimot mannen snorker veldig. Så kan vel se langt etter søvn jeg da [emoji23]

Jeg så ikke ferdig den første en gang. Men de har gått på tv og i reklamen for noe annet jeg så switcha jeg litt på kanaler for å få reklamen over raskere... Og de 5 min holdt [emoji23] Tror ikke jeg kan drikke den god en gang [emoji56]
Haha, nei. Jeg fatter ikke hva de tenkte med..

upload_2017-6-12_20-45-22.png

Siste ti minytter kom det 118 innlegg, det er jo bra brukbar fart da.

(og denne tråden er ajour for morgendagen og nesten onsdag også.)

Vi krysser for det. Men for all del. Vi har hus vi eier. Det er bare gammelt og mannen har endelig innsett han ikke finnes handy [emoji23]
Hahah, stakkars mannen! Den satt vel langt inne vil jeg tro. De vil jo så gjerne, men noen ganger begrenser det seg selv litt..

Kjenner meg sliten i dag. enda jeg ikke var med på krampe-skravlining i går så kjenner jeg at jeg ikke helt klarer det i adg heller og tempoet er ikke rasende høyt så det ligger ann til mulig krampe i kveld igjen...
Sliten jeg og. Ikke pga skravlingen dog.
Men tviler på jeg klarer noe superspurt i kveld i alle fall..

Veldig. Men nå sover hu. Snart snike meg ned :D Hører derimot mannen snorker veldig. Så kan vel se langt etter søvn jeg da [emoji23]
Du får sitte her innpå istedet da [emoji23]

Wooh. Mannen har lovet å vaske og rydde i morgen. Og jeg har sagt at jeg antagelig må ha hviledag. Så.. I morgen skal jeg sove til... Overimorgen. Hurra!

Haha, nei. Jeg fatter ikke hva de tenkte med..
Tara Reid er ikke en god skuespiller gitt. Eller han der gamle Beverly hills 90210 skuespilleren.

Tragisk når sånne crappy filmer får gå så lenge, men Eragon som er basert på en triologi, er fremdeles kun laga 1 av og det kommer aldri mer noe annet av den heller. Og den var kjekk. Hallo? Drage med ! [emoji7]

Roøig tempe her nå

Sliten jeg og. Ikke pga skravlingen dog.
Men tviler på jeg klarer noe superspurt i kveld i alle fall..
Ikke skravlingen somgjør meg heller sliten, jeg bare merker at jeg dveler ved avisene heller enn å skravle i kveld.

Back
Topp