Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, forsåvidt. I tillegg har jeg en forkjærlighet til pledd og kakao. [emoji173]️ Samboer sitter der og svetter f.eks,mens jeg koser meg med pleddet [emoji14]Skulle heller vært det enn varm[emoji28] greiere og kunne kle på seg mer klær enn og ta av og det ikke funker[emoji85]
Veldig. Men nå sover hu. Snart snike meg nedDet er upraktisk.. Uff [emoji14]
Måtte det ja. Men var råfinDet der hadde blitt selskapskjole/fest
Også midt på kvelden gitt [emoji14]Her ble det brått fullt hus og besøk
Haha, nei. Jeg fatter ikke hva de tenkte med..Jeg så ikke ferdig den første en gang. Men de har gått på tv og i reklamen for noe annet jeg så switcha jeg litt på kanaler for å få reklamen over raskere... Og de 5 min holdt [emoji23] Tror ikke jeg kan drikke den god en gang [emoji56]
Jeg har jo bursdag snart Hmm hmmMåtte det ja. Men var råfin![]()
Også uanmeldt beggeOgså midt på kvelden gitt [emoji14]
Men ofte koselig det da.
Hahah, stakkars mannen! Den satt vel langt inne vil jeg tro. De vil jo så gjerne, men noen ganger begrenser det seg selv litt..Vi krysser for det. Men for all del. Vi har hus vi eier. Det er bare gammelt og mannen har endelig innsett han ikke finnes handy [emoji23]
Sliten jeg og. Ikke pga skravlingen dog.Kjenner meg sliten i dag. enda jeg ikke var med på krampe-skravlining i går så kjenner jeg at jeg ikke helt klarer det i adg heller og tempoet er ikke rasende høyt så det ligger ann til mulig krampe i kveld igjen...
Du får sitte her innpå istedet da [emoji23]Veldig. Men nå sover hu. Snart snike meg nedHører derimot mannen snorker veldig. Så kan vel se langt etter søvn jeg da [emoji23]
Tara Reid er ikke en god skuespiller gitt. Eller han der gamle Beverly hills 90210 skuespilleren.Haha, nei. Jeg fatter ikke hva de tenkte med..
Så koselig daHer ble det brått fullt hus og besøk
Roøig tempe her nåKjenner meg sliten i dag. enda jeg ikke var med på krampe-skravlining i går så kjenner jeg at jeg ikke helt klarer det i adg heller og tempoet er ikke rasende høyt så det ligger ann til mulig krampe i kveld igjen...
Ikke skravlingen somgjør meg heller sliten, jeg bare merker at jeg dveler ved avisene heller enn å skravle i kveld.Sliten jeg og. Ikke pga skravlingen dog.
Men tviler på jeg klarer noe superspurt i kveld i alle fall..
Godt det da hvertfallVis vedlegget 227492
Siste ti minytter kom det 118 innlegg, det er jo bra brukbar fart da.
(og denne tråden er ajour for morgendagen og nesten onsdag også.)
He he så fintWooh. Mannen har lovet å vaske og rydde i morgen. Og jeg har sagt at jeg antagelig må ha hviledag. Så.. I morgen skal jeg sove til... Overimorgen. Hurra!
Vennepar og svigermor .Så koselig da