Det gjør detJa. Går oppover ! [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør detJa. Går oppover ! [emoji39]
Skravlet kun 160 innlegg i dag
Se hva jeg klarerTakk for tips
![]()
Det er du sikkertHøres kjekt ut. Jeg er vel dog ikke ivrig nok til å være med![]()
Det var liksom noe beroligende ved å vugge på vugga... Sittet slik i snart en time [emoji85]![]()
He he jaHuff da, det var jo lite!?[emoji23]
Må vel sette meg ned med de bestillingene i grunn
Så det er klart til i morgen
Super dag her[emoji1]
Gutta sover, jeg har funnet sofa og neglelakk[emoji1]
Haha du tror? Det som er ekstra morsomt er at farmor har selv fått disse fra ei eldre som var lik i sin tid [emoji23][emoji23][emoji23] Hu vil bare bli kvitt de. Men liker ikke å kaste unødigHahaha! Hun er smart daDe har knyttet seg mer til ting enn det vi i forbrukertida gjør.
Hah, ja. Ble ikke sliten av det egentlig..Huhi, viktig å øve[emoji23]
God kveld damer, har dere en fin kveld?
Okei face?Det er du sikkert
Mange forskjellige der inne
Noen starter tidlig å noen på høsten
Ikke fått med meg ennå[emoji4] er han syk?
Overraskende bra, de sov tungt begge to, så nå mangler vi bare i ordne barnerommet [emoji16]
Syns jeg også. Men gjerne greit. Gjerne jeg har mulighet for nok søvn i natt da [emoji56]Det var tidlig
Jeg er bare 165. Rekker vel akkurat opp [emoji23]Døra synes jeg funker, men kommer da ann på hvor høy du er[emoji6]
HahaHaha du tror? Det som er ekstra morsomt er at farmor har selv fått disse fra ei eldre som var lik i sin tid [emoji23][emoji23][emoji23] Hu vil bare bli kvitt de. Men liker ikke å kaste unødig
Æsj ja [emoji33] Men må vel.
Også er jeg biiiiittelitt sjalu at svigerinna og svogern kjøpte i dag drømmehuset jeg og mannen sikla på [emoji33][emoji23][emoji7] Heldige de !
Tror det er innprinta bevegelser gitt. Jeg gjør slikt enda med handlevogner og mine barn er store [emoji23]Huhi, viktig å øve[emoji23]
Hørtes drøyt ut å lakke sofa da [emoji23] Good luckGod kveld[emoji1]
Koser meg med lakking av negler og sofa[emoji1]