Ble snakket med i dag
Så bra da[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble snakket med i dag
Hva spiste du da?God kveld!![]()
Jeg har nettopp spist en sen middag og nå slapper jeg bare avEnn du? Har du hatt en fin kveld?
![]()
Tror han merker det på meg, at jeg holder på å dævve her. Men jeg gjør jo ikke så mye ANNET da. Jeg går ikke lange turer eller noe. Og.. Når vi endelig blir ferdige med dette, så kan jeg sove resten av svangerskapet.Såg bra! Håper han gjøres det for husk at ødemer, tidlig fødsel før, stress ved flyttingen og være såpass aktiv kan umulig være anbefalt
I dag ble det løvbiff med pommes frites, pitabrød og bernaisHva spiste du da?
Slapper av, prøver å ikke sovne men det er vist vanskelig idag
Ellers er det en fin kveld da [emoji4]
Satser på lotto. [emoji23] Hadde ikke fått meg til å bruke så mye på en sommerkjole [emoji14]Men fortsatt veldig lyst på![]()
Er visst 18 grader i skyggen her. Eller, var det for en 1,5 tiner siden [emoji14]
Skjer ofte sånn.I juni..?
Her er det sol..
Ja, nesten litt grusomt innimellom [emoji23]Deilig[emoji6] ser at det kan være varmt å være gravid[emoji28]
Ja men jeg er sliten, redd jeg kommer til å sovne fra dere idag
Whaat... Merkelig [emoji28]Skjer ofte sånn.
Ene gangen i Spania hadde det hagla så mye og stort at campingvogner fikk bulker og folk havna på sykehus. Det var juli med 40-50 grader [emoji33]
Æsj ja [emoji33] Men må vel.Huff da[emoji23] kjipe regninger!
Ja, nesten litt grusomt innimellom [emoji23]
Hahaha ja [emoji23][emoji33] Sykt å tenke på.Whaat... Merkelig [emoji28]
The day after tomorrow tendenser da.
Ja bareBare[emoji6]
Det gjorde jegFikk du inn noen flere?
Åh, da forstår jeg at du er litt sjalu! De kjøpte akkurat det huset dere sikla på?Æsj ja [emoji33] Men må vel.
Også er jeg biiiiittelitt sjalu at svigerinna og svogern kjøpte i dag drømmehuset jeg og mannen sikla på [emoji33][emoji23][emoji7] Heldige de !
Pleier som regel være frossen av meg.Ser den, var så glad jeg var mest gravid på vinteren[emoji4] jeg er så varm av meg til vanlig[emoji28]
Har han vært dårlig?[emoji15]