♡ Skravletråd JUNI ♡

Det var liksom noe beroligende ved å vugge på vugga... Sittet slik i snart en time [emoji85]
69ef89cccc3d6dfe2581f9e98659c46e.jpg

Huhi, viktig å øve[emoji23]

Hahaha! Hun er smart da :D De har knyttet seg mer til ting enn det vi i forbrukertida gjør.
Haha du tror? Det som er ekstra morsomt er at farmor har selv fått disse fra ei eldre som var lik i sin tid [emoji23][emoji23][emoji23] Hu vil bare bli kvitt de. Men liker ikke å kaste unødig

Ikke fått med meg ennå[emoji4] er han syk?

Sfo ringte men jeg gjorde meg klar til å lufte hunden. Hodepine og kvalme (mao migrene) tok med meg paracet (som funker for migrenen) og puttet jentungen i bilen i stedet og sto utenfor skolen 4 minutter etter at telefonen ringte, da to han der og ventet på meg og synte jeg hadde brukt lang tid . Jeg forklarte fire minutter og han innså at det ikke var lenge "men føltes bare slik fordi jeg ikke er så bra"

To timer enere frisk som en fik, gjorde lekser, spiste middag og gikk på trening.

Haha du tror? Det som er ekstra morsomt er at farmor har selv fått disse fra ei eldre som var lik i sin tid [emoji23][emoji23][emoji23] Hu vil bare bli kvitt de. Men liker ikke å kaste unødig
Haha :D Lurer på om det er en sånn naturlig taktikk de legger til seg. For hvis mamma sier nei, så kommer mormor til meg og spør, og jeg er så fryktelig dårlig på å si nei. Haha :P Ja, de kunne jo ikke kaste så mye, med tanke på at det kunne komme dårligere tider også. :)

Æsj ja [emoji33] Men må vel.

Også er jeg biiiiittelitt sjalu at svigerinna og svogern kjøpte i dag drømmehuset jeg og mannen sikla på [emoji33][emoji23][emoji7] Heldige de !

Ååh, så heldige da![emoji1] men da kan dere ihvertfall besøke dem i det fine huset da[emoji23]

Back
Topp