Syns potet er så godt. Er liksom slik man får med seg den gode sausen [emoji23]
Helt riktig[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns potet er så godt. Er liksom slik man får med seg den gode sausen [emoji23]
Dette minner meg på at jeg har. Aner bare ikke hvor.Hurra[emoji16] jeg har helt glemt å kjøpe kyse til lillemor, og nå er det kun bittesmå eller aaaalt for store og oppdrive rundt her. Men så fikk jeg to poser med arvetøy i dag, og der lå det en i str hennes[emoji16][emoji119]
Jeg har noen sommersko men vil ha noenflere
Det er jo en kurant sak ved "potet og saus" jaSyns potet er så godt. Er liksom slik man får med seg den gode sausen [emoji23]
20000 i denne tråden[emoji1][emoji1]
Noe sånn ja... Så jeg begynte på slutten og da er det ikke mer enn en side eller toHaha. Uff ja. Men er måte på. Når man endelig tar de igjen er det 50 nye sider [emoji23]
Sommersko annet enn joggesko hadde heller ikke vært dumt
Dette minner meg på at jeg har. Aner bare ikke hvor.
Det er jo faktisk det viktigste og det da.
Ja, og spesielt når jeg er litt plattfot og lett får smerter i føttene.![]()
Det er bra trening det ja!Selvsagt gjorde jeg det. Niesa mi er sykt sterk altså og hu gikk rundt og tvang alle til det [emoji14] Så jeg visste hu klarte meg altså. Hu trener cheerleading og er vabt med å både bli kasta i lufta og kaste andre i lufta. Så det er muskler på den jenta kan jeg fortelle deg![]()
Jeg må finne meg et eller annet
Sko som er "hakket før sandaler". Når det ikke er helt varmt nok til å gå i sandaler, men definitivt for varmt for goretex joggesko....
I mitt tilfelle var det mer den som tok på meg...Tatt på?![emoji31][emoji13] kunne ikke falt meg inn!
Er ikke veldig glad i soya altså...
Ja, jeg blir vel vant til det etterhvert, og slapper mer avHehe, det er jo typisk[emoji1] sånn er det med små barn!
Sant detKjekt å finne igjen så du slipper panikklete rett før[emoji28]
Gjort det hele uka. Ille!Mhm, er fælt å gå å svette i for varme sko!
Lile greit jaNoe sånn ja... Så jeg begynte på slutten og da er det ikke mer enn en side eller to
Helt fantastisk dyktig den jenta. De vant NM for litt siden i cheerleading ogsåDet er bra trening det ja!