Ja. Han la seg på sofaen hahahaha !
Haha, deilig for deg da![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Han la seg på sofaen hahahaha !
Nja. Like og like. Hver sin smak [emoji14] Men enjoy haha![]()
Jeg skal ned i vekt, urettferdig å måtte gå forbi denne!
Men stikker på jobb og kjøper noen sånne istedenfor
![]()
Like godt bare x antall kalorier mindre [emoji23]
Takker så meget. I like måte [emoji274]Så bra! Nyt dagen [emoji16]
God formiddag[emoji2] Har dere en fin dag? Feberen til snuppa er ikke fult så høy lenger, så ho godtar vogna. Så da skal jeg sette meg ut i sola og nye den så lenge jeg kan[emoji2]
Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.
Litt bedre. Vond i kjeven enda da. Takk som spørEr nå å hjelper søstra mi med konfirmasjonsforberedelser
![]()
Usj. Prøver alltid være rundt 2230 jeg. Men ser ofte klokka går raskere enn jeg trodde da [emoji23]Tja før 23 eller 24 [emoji23]
![]()
Jeg skal ned i vekt, urettferdig å måtte gå forbi denne!
Men stikker på jobb og kjøper noen sånne istedenfor
![]()
Like godt bare x antall kalorier mindre [emoji23]
Ferdig. Etter 2-3 bom med nåla så traff de og fikk målt og trukket ut litt spinalvæske. Trykket var ikke voldsomt, men lå å vaket litt. Inntil 25 er normalt, jeg lå på 26 så får se om det hjelper noe. Jævlig vondt i hofta etter de bomma. Øyelege neste uke og tilbake til nevro uka etter.
Veldig mange hihiMasse skravlehøner her![emoji23]
Be he ehm nei ikke på så mye
Klart,jeg gjorde
Ah, endelig pause på jobb!![]()
Så fin du er [emoji8]Musemor når man går så mye at det føles som om føttene faller av med klær som ser forferdelig ut (kunne kanskje hver bare om jeg farget den svart) og skal ikke kjøpe klær på mange mnd![]()
Jeg har en del på tapeten jeg også gitt. Så mye mulig jeg forsvinner litt [emoji87]Jeg har jobbehelg[emoji31]
Åh kjekt da. Var frisør på meg i går . I dag har jeg vært til lege med frøkna. Solt meg. Hos tannlegen nå
Om ikke blir det vel ikke mat på meg så [emoji23][emoji23]Så snill du er som hjelper til[emoji7]
Musemor når man går så mye at det føles som om føttene faller av med klær som ser forferdelig ut (kunne kanskje hver bare om jeg farget den svart) og skal ikke kjøpe klær på mange mnd![]()
Snart 3000 innlegg her og vi er bare på dag 4 i mai. Tenk så gøy det hadde vært med 1000 innlegg her per dag da.. Det hadde blitt litt.
Da har jeg logget av jobben, skal bare skappe av i 5 minutter før jeg rydder kjøkkenet, legger kyllingen i marinaden, støvsuger og vasker gulvene i 2. etasje, rydde nede og tørke over badet nede og gjestedoen