Jeg gikk før også to ganger i mnd. Heste negler trenger å bli fikset. Så gjorde jeg det selv da jeg kom til Norge. Men så glei jeg ut og nå ser det bare forferdelig ut .. igjen * ler*
Hehe, ikke lett det der[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk før også to ganger i mnd. Heste negler trenger å bli fikset. Så gjorde jeg det selv da jeg kom til Norge. Men så glei jeg ut og nå ser det bare forferdelig ut .. igjen * ler*
Mannen har "rar" logikk noen ganger.
Sitter og prater litt etter middagen, og han sier jeg ser trøtt ut noe jeg også er.
Så sier han at han skal lage seg en kopp kaffe og lurer på om jeg skal ha (noe jeg til vanlig ikke drikker), og jeg takker nei.
Han spør om han skal lage te til meg, og jeg sier det ikke er så farlig.
Han går bort for å lage det jeg tror er kaffe til seg selv, men hører det er te han lager og jeg spør om det ikke var kaffe han skulle ha. Jo, svarer han, men te til meg først.
Jammen jeg sa det ikke var så farlig med te til meg.
Da ser han strengt på med og sier, dersom du svarer det ikke er så farlig med te til deg, da blir det en prioritert oppgave.....
Holder den faktisk en uke? Eller er du uten i mellom?Har neglelakk fetisj jeg[emoji23] kjøper ny hver gang jeg er på shopping[emoji85]
Lakker negler 1-2 ganger i uka...
Jeg har faktisk aldri vært hos "negledame" og mine negler er ikke lekre men jeg har bestemt meg for at det ikke skal hindre meg. Men jeg kan med fordel bli flinkere til å file...Jeg gikk før også to ganger i mnd. Heste negler trenger å bli fikset. Så gjorde jeg det selv da jeg kom til Norge. Men så glei jeg ut og nå ser det bare forferdelig ut .. igjen * ler*
Hva skal dere se?Gleder meg til kino med kb i morgen
Baby boss
Holder den faktisk en uke? Eller er du uten i mellom?
Jeg har bare kjøpt billig neglelakk på cubus, var jo i første omgang til snuppa som fikk i kalenderen til jul og i bhg slites det i sandkassa uansett. Men holder dyr lakk en uke? For min flasser etter et par dager. Dels vasker jeg jo hendene mange ganger og prirke og plukker og diller med mye rart her jeg er hjemme med snuppa da så mulig den holder bedre når jeg jobber (jeg sitter jo på kontoret og taster på en pc det skal ikke egentlig slite så mye på neglene....)
The boss babyHva skal dere se?![]()
Det skal viKos dere![emoji1]
Så herligNydelig var det. Jentene og L er i kjempe humør.
Ja [emoji87] Må lære meg det da men [emoji23][emoji23][emoji23]Hellige jul!![emoji23] her skal det strikkes!!
Veldig fin dagHåper dere har hatt en fin dag[emoji1]
Den vil jeg se ogsåThe boss baby
Oi så kulttil![]()
![]()
Og
til
[emoji7][emoji7]![]()
Ser morsom utDen vil jeg se også
Ja [emoji7] Store forandringer gitt [emoji7]Oi så kult![]()
Jeg har faktisk aldri vært hos "negledame" og mine negler er ikke lekre men jeg har bestemt meg for at det ikke skal hindre meg. Men jeg kan med fordel bli flinkere til å file...