Skravletråd april

Jeg gikk før også to ganger i mnd. Heste negler trenger å bli fikset. Så gjorde jeg det selv da jeg kom til Norge. Men så glei jeg ut og nå ser det bare forferdelig ut .. igjen * ler*

Hehe, ikke lett det der[emoji12]

Mannen har "rar" logikk noen ganger.

Sitter og prater litt etter middagen, og han sier jeg ser trøtt ut noe jeg også er.
Så sier han at han skal lage seg en kopp kaffe og lurer på om jeg skal ha (noe jeg til vanlig ikke drikker), og jeg takker nei.
Han spør om han skal lage te til meg, og jeg sier det ikke er så farlig.

Han går bort for å lage det jeg tror er kaffe til seg selv, men hører det er te han lager og jeg spør om det ikke var kaffe han skulle ha. Jo, svarer han, men te til meg først.
Jammen jeg sa det ikke var så farlig med te til meg.
Da ser han strengt på med og sier, dersom du svarer det ikke er så farlig med te til deg, da blir det en prioritert oppgave.....

Hehe, så søt han er da[emoji7]

Har neglelakk fetisj jeg[emoji23] kjøper ny hver gang jeg er på shopping[emoji85]
Lakker negler 1-2 ganger i uka...
Holder den faktisk en uke? Eller er du uten i mellom?

Jeg har bare kjøpt billig neglelakk på cubus, var jo i første omgang til snuppa som fikk i kalenderen til jul og i bhg slites det i sandkassa uansett. Men holder dyr lakk en uke? For min flasser etter et par dager. Dels vasker jeg jo hendene mange ganger og prirke og plukker og diller med mye rart her jeg er hjemme med snuppa da så mulig den holder bedre når jeg jobber (jeg sitter jo på kontoret og taster på en pc det skal ikke egentlig slite så mye på neglene....)

Jeg gikk før også to ganger i mnd. Heste negler trenger å bli fikset. Så gjorde jeg det selv da jeg kom til Norge. Men så glei jeg ut og nå ser det bare forferdelig ut .. igjen * ler*
Jeg har faktisk aldri vært hos "negledame" og mine negler er ikke lekre men jeg har bestemt meg for at det ikke skal hindre meg. Men jeg kan med fordel bli flinkere til å file...

Dere kan med fordel begynne å pushe meg litt. Jeg må bestille time til celleprøve. Det er tre år siden sist så jeg fikk brev. Sånn i tillegg ville fastlegen egebrlog ta på etterkontroll etter fødsel men jeg hadde med baby så hun ba meg ordne en time med barnevakt og siden.

utsatt

Egentlig har jeg ikke noe problem med å ta celleprøve.
Men jeg har egentlig tenkt å få satt inn en spiral når jeg først "holder på der nede". Det vet jeg ikke om fastlegen gjør eller om jeg må til gyn. Og så er det det da. At selv om jeg egentlig er helt sikker på at tre er nok, så er det noe med å sette inn en spiral

Vi har ikke brukt prevensjon på ti år. Vi har vært prøver eller jeg har vært gravid. Vi har vært ufrivillig barnløse og både primært (før første) og sekundært (fordi vi ikke fikk til å få flere)

Det er noe som gjør det vanskelig for meg å ta den telefonen for å bestille time til (evt henvisning for) å få satt inn spiral

Som nå har utsatt celleprøve min et år
Og det er høyst på tide.

Holder den faktisk en uke? Eller er du uten i mellom?

Jeg har bare kjøpt billig neglelakk på cubus, var jo i første omgang til snuppa som fikk i kalenderen til jul og i bhg slites det i sandkassa uansett. Men holder dyr lakk en uke? For min flasser etter et par dager. Dels vasker jeg jo hendene mange ganger og prirke og plukker og diller med mye rart her jeg er hjemme med snuppa da så mulig den holder bedre når jeg jobber (jeg sitter jo på kontoret og taster på en pc det skal ikke egentlig slite så mye på neglene....)

Den holder fint en uke[emoji1]
Bruker enten Essie med topcoat eller Nailsinc med topcoat[emoji2]

Jeg har faktisk aldri vært hos "negledame" og mine negler er ikke lekre men jeg har bestemt meg for at det ikke skal hindre meg. Men jeg kan med fordel bli flinkere til å file...

hestenegler er som regel hakkete og knekt om hverandre. men de er dog litt sterke ennd et de var før jeg begynte å gravei møkka;P

Nå var negler det eneste skjønnhets tingen jeg gjorde hos en proff. Ellers så tar jeg alt hjemme, klipping av hår sov, så jeg unnet meg det i usa. der var det veldig billig.

Back
Topp