>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Typisk da [emoji87]Helt super!![emoji1]
Selvom fridagen egentlig endte med mye jobb[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk da [emoji87]Helt super!![emoji1]
Selvom fridagen egentlig endte med mye jobb[emoji23]
Tusen takk [emoji7] Det lille man så av bakhodene [emoji23]Så fine jenter![emoji7]
Da er det på tide å få det bestilt. Fastlege kan sette inn spiral daDere kan med fordel begynne å pushe meg litt. Jeg må bestille time til celleprøve. Det er tre år siden sist så jeg fikk brev. Sånn i tillegg ville fastlegen egebrlog ta på etterkontroll etter fødsel men jeg hadde med baby så hun ba meg ordne en time med barnevakt og siden.
utsatt
Egentlig har jeg ikke noe problem med å ta celleprøve.
Men jeg har egentlig tenkt å få satt inn en spiral når jeg først "holder på der nede". Det vet jeg ikke om fastlegen gjør eller om jeg må til gyn. Og så er det det da. At selv om jeg egentlig er helt sikker på at tre er nok, så er det noe med å sette inn en spiral
Vi har ikke brukt prevensjon på ti år. Vi har vært prøver eller jeg har vært gravid. Vi har vært ufrivillig barnløse og både primært (før første) og sekundært (fordi vi ikke fikk til å få flere)
Det er noe som gjør det vanskelig for meg å ta den telefonen for å bestille time til (evt henvisning for) å få satt inn spiral
Som nå har utsatt celleprøve min et år
Og det er høyst på tide.
Omtrent som herVurderer seriøst å stå opp. Er jo trøtt, men sliter med å sove. Men står jeg opp kjeder jeg meg. Dere sover jo alle [emoji23]
Vi har også to skoskap, ikke i nærheten nok. De rommer 4 par sko hver. Litt flere dersom det er små barnesko.Da må du selge noen sko[emoji23]
Nei nei nei ingen sqlgDa må du selge noen sko[emoji23]
VetCelleprøve burde du absolutt få tatt[emoji4] det er viktig!
Skjønner du synes spiral er en spesiell følelse....men den kan jo fjernes og er ikke permanent[emoji4]
Suger i å strikke. Men pokker altså. Mista ei maske. Viste seg å være to. Ei rett og ei vrang. Om ikke annet er alt der det skal være nå igjen da. Etter googling i hel! [emoji87][emoji87][emoji87] Stress jo!
absolutt ikke, men jeg har egenlig gitt opp ha fine negler;P
Stemt for i dag![]()
Mannen skal på jobb. Jeg våkna og måtte gå på do. Begynte snakke med han. Fikk klar beskjed om å gå å legge meg igjen [emoji23] Han ville ha det rolig på morgenen gitt [emoji23]
Ganske kjedelig. Setta på en film liksom. Unger sover enda så... Ligger i senga med headsett. Blir lang dagOmtrent som her
Takk [emoji8]Hihi, synes du er flink jeg[emoji1]
Jo. Om man hadde sovna så [emoji23]God morgen[emoji2]
Deilig å kunne legge seg igjen[emoji12]
Nja. Kjedelig når man vil sove da. Hører ene ungen er våken da. 11 åringen er nede tenker jeg. 6.5 åringen sover enda. Står opp når hu står opp jeg. Da kan jeg sette på klesvask og full pakke.Stor aktivitet på natten her![]()
Viktig å få seg sjekketDere kan med fordel begynne å pushe meg litt. Jeg må bestille time til celleprøve. Det er tre år siden sist så jeg fikk brev. Sånn i tillegg ville fastlegen egebrlog ta på etterkontroll etter fødsel men jeg hadde med baby så hun ba meg ordne en time med barnevakt og siden.
utsatt
Egentlig har jeg ikke noe problem med å ta celleprøve.
Men jeg har egentlig tenkt å få satt inn en spiral når jeg først "holder på der nede". Det vet jeg ikke om fastlegen gjør eller om jeg må til gyn. Og så er det det da. At selv om jeg egentlig er helt sikker på at tre er nok, så er det noe med å sette inn en spiral
Vi har ikke brukt prevensjon på ti år. Vi har vært prøver eller jeg har vært gravid. Vi har vært ufrivillig barnløse og både primært (før første) og sekundært (fordi vi ikke fikk til å få flere)
Det er noe som gjør det vanskelig for meg å ta den telefonen for å bestille time til (evt henvisning for) å få satt inn spiral
Som nå har utsatt celleprøve min et år
Og det er høyst på tide.
Skulle ha sovet tre timer jeg. Men i dag var det pappas tur å sove på morningen.Vurderer seriøst å stå opp. Er jo trøtt, men sliter med å sove. Men står jeg opp kjeder jeg meg. Dere sover jo alle [emoji23]
Uh 12 timer søvn [emoji7]Skulle ha sovet tre timer jeg. Men i dag var det pappas tur å sove på morningen.
Men l har sovet godt i 12 timer)
Så er jeg ikke så opphengt så de står ikke i første rekke på kvelden men hadde vært kult å hatt fine negler [emoji14]Ikke så lett å holde orden når man er mye i stallen[emoji4]
Her sto den yngste opp. 10 og 11 åringene ligger som slakt i sengen ennå. Ellers er det litt aktivitet i huset. Fått spist frokost. Fikk rydda og bretta en hel del klær i går har bare en vask å brette.Nja. Kjedelig når man vil sove da. Hører ene ungen er våken da. 11 åringen er nede tenker jeg. 6.5 åringen sover enda. Står opp når hu står opp jeg. Da kan jeg sette på klesvask og full pakke.![]()
L hadde bare 4 timer søvn siste døgnet. Så digg han endelig fikk sove godtUh 12 timer søvn [emoji7]